Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012
Brezík, František ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce názvu "Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012" se snaží přiblížit současnou oblast estetické chirurgie. Zásadní roli hraje komerční komunikace, jež se podílí na změně vnímání této oblasti. V práci je nejprve představen diskurz estetické chirurgie mimo lékařskou praxi. Ten přibližuje obecné informace o produktu a cílové skupině. Důležitou roli zde hraje jasné genderové vymezení - na ženy je cílena absolutní většina komerčních sdělení z této oblasti. Následuje analýza podob inzerce, která vychází z materiálů v tisku (především časopisy pro ženy). Cílem je postihnout hlavní motivy, které formují podobu inzerce. Mezi ně patří využití techniky nebo autority lékaře v komerční rovině sdělení. Tyto motivy jsou popsány a v poslední části jsou interpretovány v širším kontextu. Ten zahrnuje myšlení těla, jež je v souvislosti s estetickou chirurgií podstatným prvkem. Tělo se v inzerci stává znakem, který hraje roli vzoru. Ten působí jako apel na ženy tím, že podtrhuje strach ze stárnutí. Estetická chirurgie jako disciplína však naznačuje jiné chápání těla: jako zdroje. Interdisciplinární charakter této práce rozvede tuto problematiku také v souvislosti s etickými otázkami.
Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012
Brezík, František ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce názvu "Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012" se snaží přiblížit současnou oblast estetické chirurgie. Zásadní roli hraje komerční komunikace, jež se podílí na změně vnímání této oblasti. V práci je nejprve představen diskurz estetické chirurgie mimo lékařskou praxi. Ten přibližuje obecné informace o produktu a cílové skupině. Důležitou roli zde hraje jasné genderové vymezení - na ženy je cílena absolutní většina komerčních sdělení z této oblasti. Následuje analýza podob inzerce, která vychází z materiálů v tisku (především časopisy pro ženy). Cílem je postihnout hlavní motivy, které formují podobu inzerce. Mezi ně patří využití techniky nebo autority lékaře v komerční rovině sdělení. Tyto motivy jsou popsány a v poslední části jsou interpretovány v širším kontextu. Ten zahrnuje myšlení těla, jež je v souvislosti s estetickou chirurgií podstatným prvkem. Tělo se v inzerci stává znakem, který hraje roli vzoru. Ten působí jako apel na ženy tím, že podtrhuje strach ze stárnutí. Estetická chirurgie jako disciplína však naznačuje jiné chápání těla: jako zdroje. Interdisciplinární charakter této práce rozvede tuto problematiku také v souvislosti s etickými otázkami.
Plastická krása - tělo v kontextu estetické chirurgie
Koktová, Eva ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Šlesingerová, Eva (oponent)
Estetická plastická chirurgie zažívá v České republice boom. Tím, že nabízí modifikaci těla, nějakým způsobem také přispívá ke změně pohledu na tělo a tělesnost současného člověka. V této diplomové práci se pokouším nahlédnout estetickou plastickou chirurgii jakožto instituci, ke které vedou tři odlišné cesty - cesta klienta, cesta lékaře a cesta propagace. K tématu jsem přistoupila skrze interview s lidmi, kteří mají s estetickou chirurgií žitou zkušenost. Zajímalo mě zejména, jaká byla jejich individuální zkušenost s tělem, co je přivedlo k rozhodnutí nechat si tělo chirurgicky upravit a jakou roli v tomto rozhodnutí hraje soudobá kultura, jenž neúnavně produkuje idealizované obrazy lidského těla. Tento výzkum jsem doplnila o interview s lékaři, kteří působí na klinikách estetické medicíny a managery těchto klinik, kteří se starají o jejich propagaci. Lidé prostřednictvím svého těla vyjadřují svou osobnost, touží po dosažení ideálního souladu a k tomu jim třeba i drobná úprava zevnějšku může významně pomoci. Tělo se stalo projektem a estetická chirurgie nástrojem, jak nad ním převzít kontrolu - navzdory známkám stárnutí, mateřství či vrozeným vadám.
Marketing applications in aesthetic medicine
Záhumenská, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Gluck, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu konkrétní kliniky estetické medicíny a plastické chirurgie. Její součástí je i výzkum a vlastní návrhy na změny v marketingových aktivitách kliniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.