Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing applications in aesthetic medicine
Záhumenská, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Gluck, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu konkrétní kliniky estetické medicíny a plastické chirurgie. Její součástí je i výzkum a vlastní návrhy na změny v marketingových aktivitách kliniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.