Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
International Distribution as Communication Tool: What builds Experience and Value Creation in the Luxury Retail Setting?
Tisovski, Marija ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy to analyze these relations. This ensures a level of diversification from mass retail approach. In addition, this brings back to the store as source of value creation and experiences that one should expect from a luxury brand. The aim: To explore conceptually the nature of value creation and how the relationship gets between a retailer and customer translated and communicated by a means of store, also to identify the key determinants for the value creation within the formats while looking at which levels it brings to ability to co - create the experiential value with consumer. Method: The two primary methods used are: in-depth, semi-structured interview with professionals or key informants and field notes in ethnographic context with a sample of 52 international marketing students. The secondary data collection draws upon extensive, relevant and significant academic literature review including books, professional journals, online resources, etc. Findings: The work identified two value drivers: Symbolic Desire and Exclusive Excitement. Excitement and Desire were found to be the main emotions to trigger the consumer within the luxury setting and to translate a product into service or experience of a kind. Second, research identified the two experiential prospects of: Become and Belong. These show all the way the interaction builds and develops to immerse the customers in a branded world and experiences. As a result the thesis suggests two new approaches; Experiential Value Co-Creation and In - Store Typology. Such orientation offers an outline for adjusting the service and mapping the generic groups of luxury consumers. Moreover, in-store experiential typology offers four types of spaces and/or segments within the setting: Expertise, Exclusivize, Aspirational and Popularize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.