Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání tělesné zdatnosti žáků městských a vesnických škol
Budková, Kristýna ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Cílem práce bylo porovnat tělesnou zdatnost žáků 7. ročníků základních škol ve městech a na okrese Nymburk. Pro testování tělesné zdatnosti žáků byly využity čtyři motorické - člunkový běh 4x10 metrů, skok daleký z sed a vytrvalostní člunkový běh. Teoretická část je především zaměřena na tělesnou zdatnost, její testovaní a poh dětí. Výzkumná část práce popisuje výzkum, vyhodnocuje a porovnává všechna získaná data testování tělesné zdatnosti žáků pomocí bodových norem Unifittestu 6 60 pro věkovou výsledků šetření vyplynulo, že úroveň tělesné podprůměrná, avšak žáci z městských škol dosahují ve všech čtyřech motorických testech lepších průměrných výsledků než žáci z vesnických škol. Průměrné STB žáků městských škol je 18,63 bodů a průměrné STB žáků vesnických škol činí 15,61 bodů. Testování prokázalo velmi špatnou úroveň vytrvalostních schopností žáků v
Zjištění motorické úrovně dětí pomocí testové baterie Unifittest na gymnáziu Česká v Českých Budějovicích
PAUKERT, Roman
Cílem práce je otestovat motorické schopnosti starších žáků na gymnáziu Česká v Českých Budějovicích. Pomocí rešerše literatury byla vypracována teoretická část práce. V této části práce jsme se zaměřili na motorické schopnosti a dovednosti ve vztahu k vývojovým zákonitostem. Dále jsme se zabývali hodnocením motoriky a motorickými testy. Blíže jsme charakterizovali tři testové baterie a to testovou baterii Unifittest (6-60), testovou baterii Eurofit a testovou baterii Fitnessgram. Výzkumná část práce se zabývá již aplikováním zvolené testové baterie na starší žáky gymnázia Česká. Naměřené hodnoty jednotlivých testu byly porovnány s normami Unifittest. Díky provedenému testování jsme zjistili, že žáci gymnázia Česká jsou v průměru výkonnější, než je průměr norem Unifittest. Výsledky jsou popsány a prezentovány v tabulkách a grafech.
Zjištění motorické úrovně dětí pomocí testové baterie Unifittest na Gymnáziu a Střední odborné škole ekonomické v Sedlčanech
PINKAS, Štěpán
V této diplomové práci byl zkoumán vzorek 237 žáků Gymnázia a Střední odborné školy ekonomické v Sedlčanech pomocí testové baterie Unifittest, aby byla zjištěna motorická úroveň žáků této školy. Váženým průměrem celkového skóre testové baterie za všechny žáky byla hodnota 18,3 bodů, čímž je výsledné hodnocení motorické úrovně žáků podprůměrné. Nejlepšího výsledku bylo dosaženo v testu opakované shyby, kde vážený průměr dosáhl 5,3 bodů což je hodnoceno průměrně, ovšem tohoto testu se účastnili pouze chlapci ve věku 15-19 let. Průměrného hodnocení dosáhli žáci ještě v testu skok daleký z místa odrazem snožmo, kde vážený průměr dosáhl 5,1 bodů. Nejhůře dopadli žáci v testu běh po dobu 12 minut, kde vážený průměr dosáhl 4,0 bodu, což znamená podprůměrné hodnocení. Vážený průměr v testu leh-sed opakovaně měl hodnotu 4,2 bodu, v testu člunkový běh 4x10 m 4,5 bodu (pouze žáci ve věku 11-14 let) a v testu výdrž ve shybu 4,7 bodu (pouze dívky ve věku 15-19 let). Výsledky těchto testů se nachází na pomezí mezi průměrným a podprůměrným hodnocením.
Pohybové schopnosti dětí staršího školního věku v technicko estetických sportech
Linha, Ondřej ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
V této diplomové práci jsou představeny technicko-estetické sporty jako sportovní gymnastika, moderní gymnastika, sportovní cheerleading, taneční cheerleading, streetdance a aerobik. Dále je v práci k nalezení popis pohybových schopností, ontogeneze motoriky dětí staršího školního věku a faktorů sportovního výkonu. Praktická část je zaměřená na zjištění a porovnání úrovně pohybových schopností dětí staršího školního věku ve výše uvedených sportech. Výzkum byl proveden na sportovních gymnastkách klubu GYMPRA - Gymnastická akademie Praha, moderních gymnastkách klubu SKMG Chodov Praha, sportovních cheerleaders klubu Join New Spirit Allstars a tanečních cheerleaders, tanečnic streetdance a závodnicích aerobiku klubu A-styl Liberec. Klíčová slova: Pohybové schopnosti, starší školní věk, estetický sport, Unifittest, cheerleading, gymnastika, akrobacie
Úroveň pohybových schopností žáků mladšího školního věku po covidové pandemii
Šípová, Monika ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce zabývá porovnáním úrovně pohybových schopností žáků mladšího školního věku, étně žáků stupně ZŠ, před é způsobené výskytem období České uzavřely základní školy veškeré sportovní dětí náhle Žáci část sedět př ýpočetní - při samotné distanční výuce, následně při plnění zadaný úkolů. Zřídkakdy náročná část kompenzována alespoň nějakým Teoretická část diplomové práce věnuje především pohybových dětí, é ělesně vyvíjí é pohybová důležitá zdraví fyzické, praktické části zaměřila testování žáků porovnání výsledků dostupných získané výsledky doplněny dotazníkovým šetřením rodič ÍČ Á é distanční ýuky, mladší školní věk,
Vliv zaměření základní školy na skladbu volnočasových aktivit a úroveň obecné tělesné zdatnosti u dětí ve věku 9 - 14 let v městě Litoměřice
Techlovský, Jiří ; Musálek, Martin (vedoucí práce) ; Rychtecký, Antonín (oponent)
Název: Vliv zaměření základní školy na skladbu volnočasových aktivit a úroveň obecné tělesné zdatnosti u dětí ve věku 9-14 let v městě Litoměřice Cíle: Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda rozdílné koncepční zaměření (esteticko-hudební, sportovní) u vybraných základních škol v městě Litoměřice má významný vliv na skladbu volnočasových aktivit a úroveň obecné tělesné zdatnosti u dětí ve věku 9 - 14 let. Metody: Studie představuje empirický kvantitativní výzkum. Výzkumný soubor byl tvořen 202 žáky z dvou vybraných základních škol z města Litoměřice. Pro určení úrovně obecné tělesné zdatnosti byla použita standardizovaná testová baterie UNIFITTEST (6-60) a pro zjištění skladby volnočasových aktivit byly použity vybrané faktory sociologického dotazníku COMPASS II. Pro analýzu získaných dat jsme použili deskriptivní statistické metody, t-testy, analýzu rozptylu ANOVA, test dobré shody chí-kvadrát a míru věcné významnosti vyjádřenou Cohen d, z-test, Hays omega a Effect size etha - η2 . Výsledky: Významný vliv rozdílného koncepčního zaměření se projevil pouze v jedné ze sledovaných oblastí a sice v úrovni obecné tělesné zdatnosti, ne však ve skladbě volnočasových aktivit. Škola se sportovním zaměřením dosahovala významně lepších výsledků p < 0,05 a Cohen d > 0,5 nebo z-test > 0,30 ve většině...
Pohybové schopnosti dětí mladšího školního věku
Mirovská, Kateřina ; Engelthalerová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu zjišťování úrovně pohybových schopností žáků mladšího školního věku, tedy dětí ve věku 6 - 11 let. Testování probíhalo na dvou školách, škole v Praze - ZŠ Kladská 1 a škole ZŠ Bedřicha Hrozného v Lysé nad Labem. Dále jsem se věnovala rozdílnosti výsledků mezi pražskou a mimopražskou školou a rozdílnosti mezi výsledky sportujících a nesportujících žáků Pro účely testování jsem použila testovou baterii UNIFITTEST. V rámci testování jsem použila těchto testů: skok do dálky s odrazem z místa, leh-sedy/60 vteřin a vytrvalostní člunkový běh. Získané výsledky jsem zasadila do norem, určených v roce 1993 Měkotou a Kovářem. KLÍČOVÁ SLOVA: pohybové schopnosti, žák mladšího školního věku, UNIFITTEST (6-60), motorické testy
Pohybové schopnosti dětí tančící disco dance
Bauerová, Kateřina ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a porovnat pohybové schopnosti u dětí tančící Disco Dance ve věkovém rozmezí od 6 do 10 let. Testování pohybových schopností jsem prováděla prostřednictvím testové baterie Unifittest (6-60) na dvou školách. Ve vrcholovém tanečním centru Beethoven D. C. Chomutov a na Městském gymnáziu a Základní škole v Jirkově. Soubor testů jsem prováděla osobně, jednotlivé výkony jsem zapisovala do tabulek a následně převedla do grafů, díky kterým jsme později mohli dané dvě skupinky dívek porovnávat. Ve své práci jsem dále zjišťovala vztah dívek k jiným sportovním aktivitám a to formou řízeného rozhovoru.
Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název práce Vztah fyzické zdatnosti a studijního prospěchu žáků ZŠ Cíle práce Cílem diplomové práce je zjistit fyzickou zdatnost žáků sportovních tříd na druhém stupni základní školy, a zda má tato proměnná nějaký vztah se studijním prospěchem náhodně vybraných žáků. Metody Fyzická zdatnost je testovaná metodou testové baterie Unifittest (6-60) (Měkota, Kovář, 2002) a studijní prospěch s prioritami a vztahem ke studiu je zjišťován pomocí vytvořené ankety, jejíž odpovědi jsou přiřazeny k výsledkům Unifittestu (6- 60) konkrétního žáka. Výsledky jsou zpracovány pomocí statistických metod. Výsledky Výsledky testové baterie Unifittest (6- 60) prokázaly celkem u 89 % probandů nadprůměrnou, nebo výrazně nadprůměrnou úroveň kondičně podmíněných pohybových předpokladů. Pouze 11 % účastníků dosáhlo na průměrné hodnocení. Nejlepších výsledků v Unifittestu (6- 60) dosáhly žákyně 9. třídy a žáci 7. třídy. Výpočtem Spearmanova korelačního koeficientu byl zjištěn alespoň středně silný korelační vztah mezi pořadím ve výsledcích v Unifittestu (6- 60) a pořadím v součtu známek z českého jazyka, matematiky a cizího jazyka pouze u dvou kategorií. U dívek 6. třídy byla zjištěna korelace rₛ= 0,51 a u dívek 8. třídy rₛ= 0,56. U ostatních kategoriích byl zjištěn slabý, nebo téměř žádný korelační vztah. Klíčová slova...
Hodnocení tělesné zdatnosti, tělesného složení, základních a specifických herních dovedností u mladých hráčů fotbalu.
Stehlík, Jiří ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Hodnocení tělesné zdatnosti, tělesného složení, základních a specifických herních dovedností u mladých hráčů fotbalu. Cíle: Zjistit vzájemné vztahy mezi složkami motorické výkonnosti, základními pohybovými dovednostmi a herními dovednostmi u mladých hráčů fotbalu. Současně je cílem zjistit rozdíly ve výše uvedených parametrech mezi kategoriemi mladší a starší přípravky. Metody: Hlavní vybranou metodou výzkumu bylo pozorování - měření a testování. Výzkumný soubor zahrnoval 38 fotbalových hráčů FK Hvězda Cheb (18 hráčů mladší přípravky a 20 fotbalistů starší přípravky). Tělesná zdatnost byla testována pomocí standardizované testové baterie Unifittest 6-60, herní dovednosti byly testovány podle manuálu z internetové stránky ProFutbalAnalytics.cz a základní dovednosti s využitím testu TGMD-2. Výsledky: Významné rozdíly ve prospěch starší skupiny hráčů byly zjištěny u všech jednotlivých testů tělesné zdatnosti a herních dovedností. Byla potvrzena významná korelace (p<0,01; r=0,558) mezi základními pohybovými dovednostmi a specifickými herními dovednostmi u testovaných hráčů. Byla zjištěna střední korelace mezi tělesnou zdatností a herními dovednostmi u testovaných hráčů (p<0,05; r =0,479). Klíčová slova: fotbal, tělesná zdatnost, tělesné složení, UNIFITTEST, TGMD-2, základní a specifické herní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.