Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam a vznik loga
Markvart, Jiří ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak logům v komerčním segmentu, tak logům obcí a státních institucí, kde došlo za poslední roky v oblasti vizuální prezentace ke značnému posunu. Praktická část se věnuje samotnému vzniku loga a popisuje metodologii od zadání klienta až po případné vydání grafického manuálu. Jsou popsány všechny významné kroky při tvorbě loga a diskutovány různé možnosti a odchylky, které mohou v průběhu tohoto procesu nastat. Přínosem této práce je vytvoření srozumitelného přehledu o významu loga coby hlavního prvku vizuální identity v jeho návaznosti na prezentaci společnosti nebo organizace s navazujícím průvodcem celým procesem vzniku loga. Obě části dohromady by měly čtenáři poskytnout dostatečný základ pro pochopení této problematiky.
Padělek a Autenticita
SVATÝ, Michal
Ve své bakalářské práci se zabývám problémem falza. Výchozím textem mé práce je kapitola "Umění a autenticita" z knihy Jazyky umění od Nelsona Goodmana. Soustředil jsem se na téma padělku ve vztahu k literárnímu textu a obrazu, jako modelových případů. Možností falzifikace ostatních uměleckých druhů se dotýkám pouze okrajově. Klíčová otázka práce: Existuje vůbec něco jako dokonalé falzum, nebo díla dokonale zfalzifikovat nelze?
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Typografie na webech malých podniků
Čečetka, Michael ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav typografie na webových stránkách malých podniků v České republice. Po prvotním vymezení aktuálních možností a nejlepších praktik webové typografie, které jsou základem pro zkoumaná typografická pravidla, následuje samotná analýza pomocí vhodné metodiky. Porovnáním získaných výsledků a nejlepších praktik jsou určeny oblasti, které mohou být z pohledu typografie zlepšeny.
Využití typografie pro management podniku.
Bedřichová, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Tato práce analyzuje problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na aspekty psychologické, typografické a teorii barev, jež je vhodné zohlednit při návrhu dokumentu. Práce se také zabývá oblastí interpretace informací příjemcem. Úvodní část práce je úvodem do problematiky firemní identity (a jejích složek) a vymezuje její styčné body s oblastí psychologie a designu. Následující kapitoly zahrnují základní poznatky z oblasti typografie, psychologie, kompozice, designu a teorie barev. Tyto kapitoly uvádějí teoretická východiska, uplatnitelná v oblasti firemního designu. Poslední kapitola práce definuje redesign firemního vizuálního stylu a na konkrétních příkladech z praxe ukazuje propojení s teoretickými poznatky uvedenými v této práci.
Analýza efektivnosti vydavatelské činnosti Ministerstva vnitra ČR
Komárková, Hana ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Pavlisová, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá efektivním nakládáním s veřejnými zdroji. Vymezuje, co to je efektivnost a přibližuje metody, kterými může být efektivnost hodnocena. S ohledem na veřejný sektor také pojednává o způsobu sledování veřejných výdajových aktivit. Dále se práce zabývá fungováním příspěvkových organizací s hlavním důrazem na jejich hospodaření. Poslední část práce je zpracována formou případové studie, jejíž nejdůležitější součást tvoří analýza efektivnosti vydavatelské činnosti Ministerstva vnitra ČR, které pro tuto činnost zřizuje vlastní příspěvkovou organizaci.
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Čejchan, Vlastimil (oponent)
Předmětem této práce je Corporate Design (firemní styl), jednotný vizuální styl, jeden ze základních prvků Corporate Identity (firemní identita) a jeho aplikace na konkrétním příkladě společnosti. Cílem teoretické části práce je vysvětlit význam Corporate Design jako prostředku firemní vizuální komunikace. V této souvislosti práce objasňuje vazby a vztahy mezi pojmy jednotného vizuálního stylu, popisuje základní konstanty a odvozené prvky Corporate Design, objasňuje principy jeho tvorby a příčiny vedoucí k jeho změnám. Praktická část se zabývá tvorbou nového firemního stylu na příkladě společnosti. Cílem je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvořit grafický manuál, který obsahuje definice jednotlivých aplikací firemního stylu. Přínosem práce je ucelený pohled na problematiku jednotného vizuálního stylu, vysvětlení významu Corporate Design, jeho prvků a souvislostí složek firemní identity. Přínos spočívá také v návrhu nového jednotného vizuálního stylu společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvoření grafického manuálu. Uvedené postupy a principy mají význam pro zájemce o jednotnou vizuální prezentaci nejen z řad malých a středních firem.
Corporate identity a její praktická aplikace
Jeřábková, Kamila ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření loga pro Klub deskových her VŠE. Metodami k dosažení daného cíle je prostudování teoretických základů vedoucích k tvorbě úspěšného loga a studium jeho jednotlivých faktorů jako jsou barvy, typografie a symboly. Přínosem této práce je vytvoření něčeho, co je potřebné a bude dále využíváno. Prvních pět kapitol je teoretických a poslední kapitola je praktická, aplikující nabyté znalosti na náš klub.
Pravidla české digitální typografie
Sirůček, Michal ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Práce seznamí čtenáře s typografií a jejími pravidly, která by se měla dodržovat při tvorbě jakéhokoliv dokumentu. Také objasní, do jaké míry jsou pravidla závazná. Kapitoly pokrývají nejdůležitější témata typografie a jejího základního elementu -písma, součástí je také porovnání možností editace textu různými počítačovými programy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.