Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba produktů pro destinaci Jižní Slovácko
Kozová, Martina ; Hojačová, Dita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby produktů ve vybrané turistické destinaci Jižní Slovácko. V úvodní části jsou popsány teoretická východiska práce, především podstata managementu a marketingu destinace, destinačních produktů a jejich tvorby. Ve druhé části jsou realizovány analýzy zaměřené na zhodnocení současného stavu destinace, včetně rozboru turistické poptávky a porovnání s největšími konkurenty. Závěrečná část se zabývá návrhem produktů, které mají zvýšit atraktivitu turistické destinace pro návštěvníky.
Profil návštevníka turistickej destinácie južná Morava
Szigetiová, Lucia
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování návštěvníků turistického regionu jižní Morava. Primárním cílem práce je identifikace a analýza návštěvníků zkoumané destinace s důrazem na jejich spotřebitelské chování a následné vytvoření profilů návštěvníků. Vedlejším cílem je srovnání chování návštěvníků před a po vypuknutí pandemie Covid-19. Na základě dat získaných od 1913 respondentů, pomocí dotazníkového šetření, bylo identifikováno návštěvnické chování, které bylo porovnáno s profilem návštěvníka z období před pandemií, dostupným od agentury CzechTourism. Profily návštěvníků byly vytvořeny pomocí shlukové analýzy. Práce obsahuje návrhy a doporučení využitelné organizacemi cestovního ruchu.
Spokojnosť zahraničných návštěvníkov v destinácii Jižní Morava
Blažeková, Lenka
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů spokojenosti v turistické destinaci Jižní Morava. Na základě osobního výzkumu v terénu v 5 oblastech regionu Jižní Morava byla v měsících červen až září 2022 sbírána primární data dotazníkovým šetřením, ze kterého bylo pro účely této práce použito 370 dotazníků. Cílem práce je porovnat spokojenost v oblastech Brno a okolí, Slovácko, Pálava a Lednicko-valtický areál, Moravský kras a Znojmo a Podyjí. Dále byla zkoumána závislost celkového hodnocení spokojenosti na hodnocení jednotlivých faktorů. Na základě výsledků výzkumu jsou uvedeny návrhy na zlepšení faktorů způsobujících nespokojenost návštěvníků.
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Posázaví
OLBRICHOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Posázaví. Hlavním cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spokojenost návštěvníků této oblasti. Dále bylo posuzováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě získaných informací byla navrhnuta opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v Posázaví.
Ukrajina - atraktivní turistická destinace?
Kononova, Mariia
KONONOVA, M. Ukrajina – atraktivní turistická destinace? Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Tato bakalářská práce se zabývá atraktivitou cestovního ruchu na Ukrajině a jeho proměnou v kontextu politických událostí. Cílem bakalářské práce bylo na základě statistických údajů od touroperátorů a cestovních kanceláři porovnat vývoj návštěvnosti jednotlivých oblastí Ukrajiny mezi lety 2000 až 2017 s ohledem na vni-trostátní a mezinárodní historické události. K naplnění hlavního cíle byly stanoveny dvě výzkumné hypotézy: 1 Anexe Krymu se výrazně projevila poklesem počtu zahraničních turistů směřujících do Ukrajiny. 2 Zavedením bezvízového styku narostl počet ukrajinských občanů vyjíždějících do zahraničí. S využitím literární rešerše byly popsány základní přístupy k hodnocení návštěvnosti cestovního ruchu. Následně byly aplikovány analýza časových řad, kartogra-fická metoda a metoda geometrických intervalů, potom charakterizována pozice cestovního ruchu na Ukrajině a v jejich oblastech. V praktické části byl hodnocen dopad historických událostí na vývoj počtu turistů v jednotlivých oblastech Ukrajiny. Jsou charakterizovány hlavní turisticky atrak-tivní destinace v jednotlivých oblastech. Oblasti potom pro potvrzení první výzkumné hypotézy rozdělují se do jednotlivých kategorií dle návštěvnosti zahraničních turistů. Výsledkem provedené analýzy vývoje počtu turistů na Ukrajině bylo potvrzení dvou výzkumných hypotéz. Závěrem této bakalářské práce je charakteristika Ukrajiny jako atraktivní turistické destinaci, která má všechny předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu, ale v současnosti je ovlivněna různými negativními dopady politických a historických událostí, které probíhaly a probíhají v dnešní době na teritoriu Ukrajiny. Vytvořením pseudokartogramu s relativními počty zahraničních turistů v roce 2000, se prokázal značný zájem zahraničních turistů o cestování na Ukrajině a již v roce 2014 počet zahraničních turistů rapidně klesl, což bylo ovlivněno historickými událostmi.
Tvorba produktů pro destinaci Jižní Slovácko
Kozová, Martina ; Hojačová, Dita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby produktů ve vybrané turistické destinaci Jižní Slovácko. V úvodní části jsou popsány teoretická východiska práce, především podstata managementu a marketingu destinace, destinačních produktů a jejich tvorby. Ve druhé části jsou realizovány analýzy zaměřené na zhodnocení současného stavu destinace, včetně rozboru turistické poptávky a porovnání s největšími konkurenty. Závěrečná část se zabývá návrhem produktů, které mají zvýšit atraktivitu turistické destinace pro návštěvníky.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Kubín, Ewa ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Siwek, Tadeusz (oponent) ; Kowalczyk, Andrzej (oponent)
Disertační práce je věnována analýze percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru z pohledu obyvatel České republiky v širším kontextu vzájemných česko - polských vztahů v oblasti cestovního ruchu. Vychází z teoretických konceptů geografie cestovního ruchu a současně dále navazuje na jiná geografická odvětví (např. behaviorální geografii) a vědecké disciplíny (např. marketing anebo sociologii). Metodologický rámec práce těží z otevřenosti a multidisciplinární povahy cestovního ruchu, důraz je kladen na využití synergií vyplývajících z vzájemného doplňování různých pohledů na vědecký výzkum. Část práce vznikla s využitím metod a technik tradičně využívaných v geografii. Byl proveden: anketový výzkum mezi žáky základných škol, strukturované rozhovory se zaměstnanci cestovních kanceláří, semi-strukturované rozhovory s představiteli polských vládních institucí a také analýza internetových a tištěných zdrojů. Dodatečně byly použité metody a techniky častěji využívané v jiných disciplínách, mezi jinými: delfská metoda, analýza SWOT, mystery shopping, analýza internetových cestopisů a internetových zdrojů informací o Polsku a také analýza obsahu učebnic. Empirická část práce posloužila k realizaci čtyř základních cílů. Za hlavní z nich lze považovat identifikaci a zhodnocení názorů zvolených...
Hodnota turistické destinace - Dolní Poohří
Stolínová, Kristýna ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením domácího cestovního ruchu v destinaci Dolní Poohří nacházející se v Ústeckém kraji. Destinace Dolní Poohří byla vymezena v rámci projektu Brána do Čech. Cílem diplomové práce je určit potenciál turistické destinace Dolní Poohří a její atraktivitu pro domácí návštěvníky a turisty. Následně pak posoudit, zda má destinace Dolní Poohří potenciál k rozvoji a popsat vývoj atraktivity této turistické destinace pro domácí návštěvníky. K dosažení cíle práce jsou použity následující metody. Metoda hodnocení potenciálu turistické destinace navržená RNDr. Janem Bínou, metoda ATD, kterou ve svém článku v časopise COT Business uvedl Doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc., a index kvality destinace Q, jenž ve svém výzkumu použily Ing. Ida Vajčnerová, Ph.D. a Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D. Primární data potřebná pro provedení výše uvedených analýz jsou získána z dotazníkového šetření, které bylo uskutečněno v letní sezóně 2016, a z veřejné databáze Českého statistického ústavu.
Návrh využití moderních forem Public Relations pro turistickou destinaci
Hervířová, Hana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Krbová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodné formy Public Relations pro vybranou turistickou destinaci na Jindřichohradecku. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, Public Relations a využití Public relations v cestovním ruchu. Zjištění teoretické části jsou základem pro metodickou a praktickou část. Na základě metodické části jsou provedeny analýzy vybrané turistické destinace. Výstupem je návrh vlastního portfolia PR, využitelného v praxi dané destinace, se zaměřením na moderní formy komunikace.
Profil návštěvníků v turistické oblasti Toulava
PLZÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Toulava, která byla založena před třemi lety. Toulava vznikla spojením krásné a čisté přírody, bohatých lesů a turisticky atraktivních cílů. První část práce je zaměřena na studium odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka turistické oblasti Toulava. Návštěvníci Toulavy vyplňovali dotazník na různých turistických místech v dané destinaci. Vlastní výzkum byl následně porovnán s profilem návštěvníka z roku 2013. Po porovnání obou výzkumů bylo zjištěno, že profil návštěvníka je téměř stejný, a proto byl navržen produkt, který by mohl zvýšit atraktivnost turistické oblasti a přilákat potenciální turisty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.