Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovicka
ZÍKOVÁ, Veronika
Tématem diplomové práce je inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovicka. Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit současnou nabídku produktů cestovního ruchu pro vybraný segment skupinu 55+ na Českobudějovicku. Pomocí terénního šetření byly zjištěny požadavky a preference segmentu 55+ na jejichž základě byl navrhnut projekt inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro vybraný segment.
Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná
NOVÁKOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce na téma Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál destinace pro další rozvoj cestovního ruchu ve městě. Na základě provedené analýzy současného stavu, kvalitativního a kvantitativního výzkumu se výstupem stalo navržení možností strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření s ohledem na stanovenou strategickou vizi a cíle jednotlivých prioritních oblastí. Realizace těchto opatření povede ke zvýšení konkurenceschopnosti destinace na trhu cestovního ruchu.
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.
Destinace Praha na trhu cestovního ruchu
RUDOVÁ, Irena
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na trhu cestovního ruchu na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
KOVÁČOVÁ, Markéta
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Podnikatelský plán
Noswitz, Petr ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Trmalová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu. Jedná se konkrétně o realizaci nového internetového portálu zaměřeného na provizní prodej cestovních zájezdů. Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu za účelem zjištění relevantních údajů pro jeho realizovatelnost, proveditelnost a rentabilnost. Samotná práce se skládá ze dvou částí. První část zahrnuje teoretická vymezení podnikatelského plánu a popis jeho konkrétního obsahu. Na teoretickou část navazuje druhá, praktická část, ve které jsou zprvu vymezeny specifika vztahující se k cestovnímu ruchu. Poté se již práce zaměřuje na popis vlastního produktu a jeho konkurenceschopnosti na trhu. Dále je v práci věnována pozornost analýze dodavatelů, spotřebitelů, stávající konkurenci a popisu plánovaných marketingových akcí. Finanční část tak transformuje předchozí text do číselné podoby, který mimo jiné vyjadřuje potřebu finančních prostředků a celkovou rentabilnost projektu.
Potenciál brazilského trhu cestovního ruchu ve vztahu k České republice
Vacek, Pavel ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Práce se zabývá brazilským trhem cestovního ruchu ve vztahu k České republice se zaměřením na gay klientelu. Nejprve jsou analyzovány předpoklady rozvoje cestovního ruchu v destinaci, kde autor postupně hodnotí selektivní, lokalizační a realizační faktory. V další kapitole se zabývá charakteristikou výjezdového cestovního ruchu Brazílie - obecně i ve vztahu k České republice. Součástí této kapitoly je také zhodnocení příjezdového cestovního ruchu a organizace cestovního ruchu v Brazílii. Dále se autor věnuje porovnávání zájezdů českých CK do Brazílie formou tabulek. Poslední kapitola práce je věnována charakteristikám gay turismu. Autor hodnotí postavení gay komunity v České republice a v Brazílii a charakterizuje předpoklady rozvoje této formy cestovního ruchu v obou zemích. Součástí diplomové práce je i strukturovaný rozhovor s autorem projektu PinkGo cestovní kanceláře ESO travel.
Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR
Kopecká, Tereza ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na studii hotelu Crowne Plaza Prague. Cílem práce je analyzovat postavení hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR. Teoretická část vymezuje definice jako je trh cestovního ruchu, ubytovací zařízení a jejich standardizace a hotelnictví v ČR. Praktická část zahrnuje popis hotelu a jeho historie. Je představena společnost, která je vlastníkem hotelu a je vysvětleno, jaké má hotel postavení vůči svému franchisorovi, společnosti InterContinental Hotels Group. Analytická část je vypracována zejména na základě přímých rozhovorů se zaměstnanci hotelu a jejím cílem je analýza hotelové klientely, komparace kapacity hotelu, cen za pokoj a vybraných služeb s jinými pražskými čtyřhvězdičkovými hotely. Dále je provedena SWOT analýza, která je zhodnocením pozice hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR a představuje návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.