Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cinema point
Hrůza, Jiří ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh kina s kavárnou na území města Humpolec v kraji Vysočina. Obsahuje kompletní dokumentaci pro provádění stavby, posouzení z hlediska požární bezpečnosti a z hlediska stavební fyziky. Dále návrh vzduchotechniky pro kinosál, foyer a kavárnu. V objektu se nachází jeden kinosál a jedna kavárna, která je umístěna v druhém nadzemním podlaží. Kinosál je navržený s kapacitou 196 míst, z toho je vyhrazeno 5 míst pro osoby s omezenou schopností pohybu. Promítání je zajištěno jak ve 2D formátu, tak pro 3D projekci. Zmíněná kavárna je určená pro návštěvníky kina i pro širokou veřejnost. Kapacita kavárny je 36 míst. Budova je navržena jako dvoupodlažní s členitým půdorysem s oblými tvary bez ostrých rohů s vystupující částí střechy kinosálu, která se nachází na severní straně objektu a má funkci rozčlenění budovy na jednotlivé celky. Budova má rozměry 39,15 m x 29,45 m. Nosnou konstrukci objektu tvoří vyztužené železobetonové monolitické stěny a stropy. V jižní části objektu u místností Foyer, kavárna je navržena prosklená fasáda z LOP. Nosná konstrukce zastřešení nad kinosálem je tvořena dřevěnými příhradovými vazníky spojované styčníkovými prolisovanými deskami.
"Divadlo hudby" - koncertní sál pro město Brno
Krausková, Veronika ; Žalmanová,, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je návrh konceptu architektonickej štúdie koncertnej sály - divadla hudby. Hlavnou funkčnou náplňou navrhnutej stavby je koncertná sála s kapacitou 542 návštevníkov. Sála umožňuje účinkovanie až 50 členného zboru a 80 členného orchestra. Súčasťou riešenej problematiky sú prevádzkové a servisné priestory zázemia koncertnej sály. Hlavný dôraz bol kladený na akustické riešenie hlavnej sály a celkovú prehľadnosť prevádzky budovy. Výraz budovy sa svojím riešením snaží dotvoriť kompaktnosť mestského bloku rešpektujúc okolitú zástavbu
Slovinské národní divadlo v Lublani
Hujo, Marián ; Kozumplík, Vladimír (oponent) ; Sochor, Jan (vedoucí práce)
Ciežom je navrhnúť budovu činohry slovinského národného divadla. Parcela sa nachádza na Kongresnim trhu v Lublani v historickej zástavbe vo vnútry vnútrobloku. Základným konceptom riešenia je vytvorenie komorného verejného priestoru ktorému dominuje budova divadla a ktorý je využívaný ako alternatívna divadelná scéna. Priestor námestia je obkolesený objektami s funkciou bývania, obchodu a mestskej vybavenosti.
Kulturní centrum Kopřivnice
Friml, Jan ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Projekt si klade za cíl navrhnout rekonstrukci (transformaci) objektu kulturního centra v centru města Kopřivnice. Analyzuje a rozšiřuje nabídku funkcí a navyšuje kulturní i estetickou hodnotu objektu i okolí a řešeny jsou samozřejmě také urbanistické návaznosti okolí a širší vztahy na úrovni města.
Design domácího kina
Knápek, Michal ; Buganská, Tamara (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem mojí bakalářské práce je najít nový přístup a nová ergonomická, technická a estetická řešení, která splňují nejnovější poţadavky na domácí přístroje dnešní doby. Výsledkem by měl být návrh, který je moderní i vizuálně přitalţlivý. Měl by také ukázat nový směr, kterým by se design domácího kina mohl ubírat. Důleţité je, aby také splňoval psychologické a společenské funkce. Moje domácí kino by se mělo líbit větší části zákazníků, kteří mají zájem o domácí kino. Mým přáním je také, aby se společnost pozastavila nad jeho krásou.
Řídicí systém jevištní divadelní techniky
Melo, Damián ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je řízení jevištních zařízení. V práci jsou rozebrány základní typy řízení, metody pro popis a identifikaci systémů a vlastnosti regulátorů. Práce obsahuje popis používaných jevištních zařízení a návrh vhodného řídicího systému. V rámci práce byl implementován osový regulátor a jeho činnost byla otestována na reálném zařízení.
Monolitické zastropení prostoru nad jevištěm
Tošenovjan, Marek ; Šimůnek, Petr (oponent) ; Perla, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh monolitické stropní konstrukce nad jevištěm divadla. Při výpočtu vnitřních sil jsou respektovány požadavky na rozmístění divadelní techniky. Zvláštní důraz je kladen na výpočet podporových momentů v částečném vetknutí stropního trámu do železobetonové stěny. Návrh konstrukce je limitován mezním průhybem ovlivňujícím funkčnost divadelní techniky.
Eufonie – Jaroměřice/R., Opera
Šabatová, Kristýna ; Hrůša, Petr (oponent) ; Kiszka, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce byla konverze, rekonstrukce, revitalizace a extenze prostoru a objektu komplexu „Opera“ a dotčených ploch kostry veřejného prostoru jako sekundárního jádra pro umělecké aktivity ve městě a regiónu. Město Jaroměřice nad Rokytnou má hlubokou hudební historií, která sahá až do barokního období, kdy zde žil moravský šlechtic Jan Adam z Questenberka. Jaroměřice byly střediskem intenzivního hudebního života, hrálo se zde divadlo, kde byla i veřejnost zapojena. Dále vznik první česky dochované opery O původu Jaroměřic na Moravě, kterou složil František Antonín Václav Míča. V roce 2000 na hudebního ducha navázal festival Petra Dvorského, který se koná v Jaroměřických zámeckých zahradách a přilehlých obcích. Řešený objekt se skládá ze stávajícího Hotelu Opery a přilehlého Obchodního domu. Stávající komplex hotelu není plně využitý v současné situaci hledá řešení. Obchodní dům má podobný problém, nenaplňuje dostatečně svoji plochu. Jeho poloha společně s obchodem je dominantní vzhledem k náměstí. Mezi těmito dvěma domy prochází významná ulička od nádraží k zámku. Cílem celého komplexu bylo oživit, zkrášlit, rozzářit a pozitivně zviditelnit okolí náměstí a tím i celého města, okresu, kraje..
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Žvak, Ondřej ; Plášil, Jiří (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem při zpracování studie bylo vytvoření nového sálu o kapacitě cca 600 diváků. Při mém návrhu jsem kladl důraz hlavně na multifunkčnost sálu, který tak může být využíván pro různé kulturní akce jako je divadlo, plesy, výstavy, přehlídky a podobné aktivity. Dále pak na zajištění kvalitního zázemí souvisejícího s multifunkčním sálem. Jako důležitou součást projektu považuji zkulturnění okolí navrhovaného objektu. Vzhled budovy nové scény je silně ovlivněn stísněným prostorem pro výstavbu. S ohledem na těsné sousedství historických budov (kostel Nanebevzetí Panny Marie, fara, Besední dům) byl objekt navržen minimalisticky jako bílý blok s plochou střechou s prolehčeným prvním a druhým podlažím. Členění fasády navazuje na stávající Besední dům. Jednotlivé patrové bloky jsou navzájem asymetricky posunuty tak, že druhé a třetí patro koresponduje se zalomením uliční čáry, přičemž přízemí podélně navazuje na původní Besední dům a vytváří tak podloubí. Interiér nové scény je také záměrně minimalistický, aby lépe vynikla kulturní náplň, pro kterou návštěvník do budovy přichází. Použity jsou světlé barvy (bílá, světle šedá) a omezený počet materiálů (omítka, beton, mramor, sklo, dřevo). Dominantním prvkem interiéru se ve foyer stává kazetová konstrukce železobetonového stropu, která záměrně není kryta podhledem. Také svislé lamely pohyblivého zastínění oken vytváří zajímavé světelné efekty. Monolitické schodiště s protisměrně rozepjatými rameny působí jako konstrukční socha.
Improvizace a osobnost: rozvoj vybraných osobnostních charakteristik prostřednictvím tréninku divadelní improvizace
Vondráčková, Veronika ; Šípek, Jiří (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
První část práce představuje teoretický přehled sestavený z odborných zdrojů zaměřený na rozvoj osobnosti prostřednictvím tréninku divadelní improvizace. Autorka improvizaci nejprve vymezuje na pozadí dramatického umění, nachází její společné rysy s hrou a poukazuje na její výchovné a terapeutické využití. Dále se věnuje nárokům, které improvizovaná hra klade na osobnost hráče, a zaměřuje se na spolupráci, kreativitu a spontaneitu. V poslední kapitole literárně-přehledové části autorka vysvětluje smysl improvizačních tréninků a na příkladu práce s kreativitou, spontaneitou a jejich bariérami popisuje, jak prostřednictvím tréninků dochází k rozvoji improvizačních dovedností. Empirická část bakalářské práce je věnována návrhu výzkumu, který má za cíl ověřit poznatky z první části. Autorka navrhuje metodou experimentu sledovat změny ve vybraných osobnostních charakteristikách po absolvování ročního improvizačního výcviku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.