Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Telekomunikačný trh krajín V4
Hanková, Lucia
Hanková, L. Telekomunikačný trh krajín V4. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018. Diplomová práca sa zaoberá analýzou telekomunikačného trhu krajín Vyšehradskej skupiny. Cieľom práce je popis špecifík a rizík daného trhu a pomocou klasických a alternatívnych ukazovateľov zhodnotiť efektivitu a finančnú stabilitu podnikov. V teoretickej časti je popísaný sektor v jednotlivých krajinách V4 a popísané metódy a postupy, ktoré sa použijú pri spracovaní dát v tejto práci. V praktickej časti sú postupne vypočítané všetky potrebné ukazovatele a sú zostrojené modely pomocou metódy klasifikačných stromov pre sledované obdobia 2012-2015. Výsledky sú vyhodnotené a komentované na štatistickej aj ekonomickej úrovni.
Financial analysis of RSNET s.r.o.
Ceglédyová, Viktória ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Demeter, Michal (oponent)
Předmětem diplomové práce je finanční analýza společnosti RSNET s.r.o. za období 2011 až 2015 a následné porovnání jejích výsledků s vybranými společnostmi telekomunikačního trhu. Teoretická část se věnuje charakteristice finanční analýzy, jejích uživatelů, zdrojů informací a metod . Praktická část zahrnuje charakteristiku vybrané společnosti a následnou aplikaci teoretických znalostí na její účetní výkazy. Druhou polovinou praktické části je srovnání dosažených výsledků s hodnotami dvou dalších společností. V závěru dojde k vyhodnocení dosažených výsledků a zjištěných skutečností.
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Vodička, Radek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Medková, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.
Analýza výkonnosti firem Český Telecom a Telefónica O2 Czech Republic
Vítovec, Josef ; Olejníková, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Práce hodnotí výkonnost společností Český Telecom a Telefónica O2 s ohledem na specifika telekomunikačního trhu. Výkonnost obou společností posuzuje především pro potřeby potenciálního investora. Dominantním prvkem práce je finanční analýza. Součástí je také zhodnocení restrukturalizace, kterou společnost ve sledovaném období prošla. Cílem je posoudit všechny důležité aspekty finanční výkonnosti firmy a odhadnout její budoucí vývoj.
Konkurenční analýza telekomunikačního trhu
Haňová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Králová, Alena (oponent)
Cílem této práce je přiblížit český telekomunikační trh jako takový a ukázat to, jakým způsobem to na českém telekomunikačním trhu funguje. Nedílnou součástí této práce jsou analýzy, které provádí Český telekomunikační úřad a také analýza, která byla provedena na základě aktuální situace na telekomunikačním trhu na začátku roku 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.