Název: Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Překlad názvu: Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s.
Autoři: Medková, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní identita; firemní image; nástroje utváření image; T-Mobile Česká republika a.s.; telekomunikační trh; corporate identity; corporate image; instruments creating a positive image; T-Mobile Czech republic a.s.; telecommunications market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165560


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet