Název:
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Překlad názvu:
Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s.
Autoři:
Medková, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.The content of this work is to focus on the concept of corporate image and its analysis of the selected company, which is in this case T-Mobile Czech Republic a.s. Analysis of the company's image comes from the first analysis of its identity and elements of corporate identity, which consists of finding and subsequently image perceived by employees and consumers in the Czech market through questionnaires. It is shown by a comparison of some elements of the main competitors in the industry. Finally was given some recommendations for improvement of certain activities of the company, which in turn may positively affect the company's image.
Klíčová slova:
firemní identita; firemní image; nástroje utváření image; T-Mobile Česká republika a.s.; telekomunikační trh; corporate identity; corporate image; instruments creating a positive image; T-Mobile Czech republic a.s.; telecommunications market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38827