Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 570 záznamů.  začátekpředchozí561 - 570  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.
Analýza spokojenosti zákazníků on-line komunikace
Rumlerová, Jana ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Křížková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků kamenných poboček jedné z předních internetových cestovních agentur. Teoretická část je věnována problematice odvětví cestovního ruchu, internetu a charakteristice jeho uživatelů. Důležitou součást tvoří podrobný popis marketingového výzkumu. Hlavní náplní je dotazníkové šetření spokojenosti klientů, na základě jehož výsledků jsou stanovena doporučení pro možné budoucí zaměření firmy.
Analýza pracovní spokojenosti, motivace a stimulace vybrané firmy
Ježková, Lucie ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Pechová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti a s ní související motivací a stimulací nejprve v rovině teoretické. Následně v rovině praktické při analýze jednotlivých faktorů pracovní spokojenosti ve vybrané firmě. Analýza byla provedena pomocí dotazníkového šetření. V práci jsou též navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení pracovní spokojenosti, motivace a stimulace ve firmě.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců v ISS Optimal s.r.o.
Haramija, David ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu pracovní spokojenosti zaměstnanců konkrétní společnosti, jejíž výzkum je ve firmě proveden zejména dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků šetření jsou navržena opatření na zlepšení stávajících nevyhovujících faktorů, které ve firmě narušují celkovou pracovní spokojenost. Úvod práce je věnován teoretické části, v níž jsou vysvětleny základní pojmy týkající se pracovní spokojenosti. Další část obsahuje stručnou charakteristiku podniku, v němž byl výzkum proveden. Předposlední,nejobsáhlejší částí je část analytická, obsahující vyhodnocení a interpretaci jednotlivých otázek dotazníkového šetření a na jeho základě ověření pravdivosti hypotéz stanovených v části teoretické. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení současné situace.
Analýza spokojenosti a motivace pracovníků ve vztahu k užívanému stylu řízení
Bezděková, Andrea ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bendová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza pracovní spokojenosti a motivace pomocí dotazníkového šetření, blíže je výzkum zaměřen na aspekty interní komunikace a osobnost vedoucího pracovníka - manažera. Na základě výsledků výzkumu a jejich porovnání s realitou jsou navržena opatření ke zlepšení stávajícího stavu. Tato opatření se týkají zejména komunikace s pracovníky ze strany vedení společnosti, výběru, rozvoje a užívaného stylu řízení u vedoucích pracovníků a kariérního růstu a rozvoje. Práce je rozdělena do pěti základních kapitol. Úvodní kapitola charakterizuje problematiku, stanovuje cíle práce a pracovní hypotézy, představuje zvolenou metodiku. Další část je věnovaná teorii, objasňuje základní pojmy z oblasti pracovní spokojenosti a motivace, shrnuje nejvýznamnější teoretické přístupy. Po stručné charakteristice podniku následuje samotná analýza dat a jejich následná interpretace. Poslední kapitola zabývá celkovým shrnutím výsledků, ověřením stanovených hypotéz a již zmiňovanými opatřeními ke zlepšení stávající situace.
Spokojenost zaměstnanců a sociálání program společnosti
Šmídová, Hana ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Práce charakterizuje spokojenost zaměstnanců ve společnosti, která prochází dramatickými změnami. Součástí práce je výzkum, jehož úkolem bylo zmonitorovat a vyhodnotit faktory, které spokojenost zaměstnanců ovlivňují a zároveň i postihnout vliv změn na spokojenost zaměstnanců. Následně jsou v práci navrženy opatření pro zvýšení spokojenosti pracovníků a lepší zvládání změn.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
Stimulace a motivace v podniku
Vaňková, Klára ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce má dvě základní části. V teoretické se zabývá teorií motivace. V praktické pak na základě výsledků dotazníkového šetření hodnotí spokojenost pracovníků nemocnice se stimulačními prostředky, analyzuje důležitost jednotlivých motivačních faktorů, identifikuje kritické faktory a uvádí doporučení pro zlepšení spokojenosti pracovníků, potažmo jejich stimulace, zejména s důrazem na kritické oblasti.
Spokojenost zaměstnanců společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Chloupková, Pavla ; Seidlová, Eva (vedoucí práce) ; Bendová, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá výzkumem spokojenosti řadových zaměstnanců společnosti Ahold Czech Republic se zaměřením na pražské supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova. Výzkum je uskutečňován pomocí dotazníkového šetření a jeho cílem je zjistit úroveň jak celkové tak dílčích spokojeností s faktory ovlivňujícími pracovní spokojenost zaměstnance. Je rovněž diskutována možná souvislost mezi spokojeností a poměrně výraznou fluktuací zaměstnanců.
Možnosti sledování a měření spokojenosti zákazníka
Polívka, Jiří ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vzájemným postavením firmy a zákazníka v současném tržním prostředí. Významem orientace veškerých podnikových činností na zákazníka. Přínosy z dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Uvádí možnosti měření spokojenosti zákazníka. Nahlíži na stížnost jako na příležitost k nápravě a zabývá se důvody odchodů zákazníků. Obsahuje průzkum spokojenosti zákazníků firmy ALCAR BOHEMIA s. r. o. Zkoumá, zda je rozdíl mezi spokojeností velkých a malých zákazníků a konstruuje index jejich spokojenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 570 záznamů.   začátekpředchozí561 - 570  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.