Název: Analýza spokojenosti zákazníků on-line komunikace
Autoři: Rumlerová, Jana ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Křížková, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků kamenných poboček jedné z předních internetových cestovních agentur. Teoretická část je věnována problematice odvětví cestovního ruchu, internetu a charakteristice jeho uživatelů. Důležitou součást tvoří podrobný popis marketingového výzkumu. Hlavní náplní je dotazníkové šetření spokojenosti klientů, na základě jehož výsledků jsou stanovena doporučení pro možné budoucí zaměření firmy.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2094

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1128


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet