Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 221 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lázně a mladá generace
Cholavová, Ivana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Hulanová, Magda (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast lázeňství v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část si na začátku klade za cíl vymezit základní pojmy, uvést právní rámec vztahující se k tématu a uvést organizace zabývající se lázeňstvím. Zaměřuje se také na vznik prvních lázní na území Evropy a poté především na našem území. Významný podíl teoretické části tvoří informace o vztahu lázeňství a cestovního ruchu. Tato část je zakončena uvedením trendů, příležitostí a hrozeb do budoucna. Praktická část je zaměřena na analýzu současné nabídky lázní. Podstatná část práce se věnuje údajům získaným z dotazníkových šetření a ověřením na začátku stanovených hypotéz. Součástí je také reakce lázeňských subjektů na výsledky šetření. Výsledky práce mohou využít lázeňské subjekty pro rozšíření své nabídky, a tím oslovení dalších osob.
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Teplice)
Havránková, Tereza ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Práce charakterizuje město Teplice a analyzuje současnou nabídku cestovního ruchu ve městě, zaměřuje se na potenciál města a další možnosti rozvoje v cestovním ruchu. Hodnotí současnou pozici Teplic v cestovním ruchu a porovnává jí s dalším českým městem. Vše je uzavřeno SWOT analýzou.
Aplikace Balanced Scorecard
Caklová, Eva ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Beran, Jiří (oponent)
Předkládaná práce se zabývá metodou strategického řízení Balanced Scorecard a její aplikací ve společnosti Léčebné Lázně Bohdaneč a.s. V teoretické části jsou uvedena základní východiska pro aplikaci metody včetně východisek pro strategickou analýzu. V praktické části je nejprve provedena strategická analýza, pomocí SWOT analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky společnosti a potenciální příleţitosti a hrozby. Na základě strategické analýzy je určena strategie společnosti, a následuje definování strategických cílů v rámci čtyř perspektiv (finanční, zákaznické, interních podnikových procesů a perspektivy učení se a růstu), volba měřítek a identifikování hybatelů. V závěru práce je vytvořena strategická mapa, která představuje klíčový nástroj pro strategické řízení na základě metody Balanced Scorecard.
Rozvoj lázeňství v Ostrožské Nové Vsi
CIBULKOVÁ, Jana
Práce se zabývá obcí Ostrožská Nová Ves, která se nachází v Jihomoravském kraji poblíž města Uherské Hradiště a řadí se do seznamu 37 lázeňských míst v České republice. Předmětem obsahu práce je zejména lázeňská turistika, její historie a současný stav v daném sídle a také analýza zvoleného rekreačního prostoru. Cílem bakalářské práce je seznámit s problematikou lázeňství v naší zemi a představit obec Ostrožská Nová Ves jako sirnaté lázně zaměřené především na kožní a pohybové problémy. Vlastní výzkum byl rozdělen do 2 částí {--} v podobě přímého dotazování v tamějším lázeňském zařízení a ankety pro hosty tohoto zařízení. Součástí praktické části práce je navržení nové služby pro návštěvníky lázní v podobě léčení formou hipoterapie.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.
Návrh marketingového informačního systému v daném podniku
MAŠKOVÁ, Irena
Tématem diplomové práce je: Návrh marketingového informačního systému (MIS) v daném podniku. Diplomovou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je analyzovat současný MIS Lázní Aurora v porovnání se situací charakterizovanou v bakalářské práci a následně provést marketingový výzkum. Na základě zpracované analýzy tohoto systému, se mi nepodařilo potvrdit ani vyvrátit hypotézu, že Lázně Lavana by byly pro Lázně Aurora silným konkurentem, neboť by cílily na stejné klienty. Důvodem toho je současné pozastavení realizace tohoto projektu. Ovšem podařilo se mi vyvrátit hypotézu o tom, že MIS Lázní Aurora poskytuje dostatečné množství informací. Došla jsem k závěru, že v současné době mají Lázně Aurora interní informační systém na vysoké úrovni. Firma má také kvalitní zpravodajský informační systém. V marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora spatřuji nedostatky, neboť se firma svými výzkumy orientuje pouze na svou stávající či minulou klientelu. Z čehož plyne, že Aurora zatím vykonává pouze část kompletního marketingového výzkumného systému a jedná se tedy spíše o podporu prodeje či snahu o udržení zákazníka. V Lázních Aurora prozatím chybí marketingový systém na podporu rozhodování. Příčinu nedostatku MIS spatřuji v tom, že Aurora vzhledem k převyšující poptávce nad nabídkou nemá v současné době potřebu prohlubovat a používat kompletní MIS. Prováděla jsem dva marketingové výzkumy. V prvním dotazníkovém šetření jsem použila současný dotazník Lázní Aurora a aplikovala jej dle pokynů vedení Aurory pouze na současnou klientelu. Na základě nedostatků shledaných v marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora, jsem v rámci hlavního cíle diplomové práce, navrhla možnou variantu marketingově správnějšího dotazníkového šetření. Kompletně jsem zpracovala nový marketingový výzkum na základě mnou vytvořeného dotazníku a aplikovala ho náhodně vybraný vzorek respondentů z řad široké veřejnosti. Výsledky vzešlé z prvního i druhého dotazníkového šetření byly pro Lázně Aurora pozitivní, ale i přesto by bylo dobré provádět mnohé další marketingové výzkumy zaměřené především na potřeby a přání nejen stávajících, ale i potencionálních hostů. Domnívám se, že v budoucnu bude pro Auroru sběr informací, získaných kvalitním marketingovým výzkumem a správně fungujícím MIS, nezbytný k udržení si své konkurenceschopnosti na trhu lázeňství.
Rozvoj lázeňství a wellness v Jihočeském kraji
KLIMEŠOVÁ, Markéta
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a analýzu nabídky lázeňských a wellness produktů v Jihočeském kraji. Jedná se o tři lázeňská místa {--} Třeboň, Bechyni a Vráž u Písku. Na základě různých analýz byly vypracovány návrhy na rozvoj, zlepšení a zkvalitnění služeb v uvedených objektech.
Marketing služeb lázeňského zařízení
Vaňková, Lucie ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Frková, Ludmila (oponent)
V mé diplomové práci se zaměřuji na význam uplatnění marketingu prostřednictvím analýzy marketingových činností lázeňského hotelu nacházejícího se v dynamickém konkurenčním prostředí. V první kapitole práce popisuji teoretické východisko marketingových činností v odvětví lázeňských služeb vedoucí k úspěšnému působení podnikatelského subjektu na trhu. V další kapitole je provedena analýza nástrojů marketingového mixu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí subjektu a následné zhodnocení postavení podnikatelského subjektu vůči konkurenčním subjektům na praktickém příkladě. Pro tvorbu této kapitoly využívám zejména interních zdrojů lázeňského zařízení, které mi byly poskytnuty zástupcem marketingového oddělení společnosti. Závěrečná kapitola práce zahrnuje zhodnocení provedených analýz marketingové činnosti společnosti vůči teoretickým poznatkům marketingu.
Analýza propagační komunikace Léčebných lázní Bohdaneč a jejich konkurentů
Růžičková, Kateřina ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
První část představuje Léčebné lázně Bohdaneč a.s. (LLB a.s.) a jejich přední konkurenty, kterými jsou Lázně Velichovky a.s. a Anenské slatinné lázně a.s. neboli Lázně Bělohrad. Druhá část vysvětluje pojmy, které souvisí s marketingem a komerčními komunikacemi. V této souvislosti je popsán marketingový a komunikační mix spolu s nástroji, které obsahuje. Komerční komunikační nástroje jsou detailně charakterizovány, jedná se o ATL i BTL komunikační nástroje, z hlediska jejich použití v komunikačním mixu firem. Třetí část je zaměřena na poslední ze "4P", neboli propagaci. Propagace LLB a.s. je srovnávána s konkurenty, analyzována je především realizovaná propagace prostřednictvím nových médií. Součástí této poslední části je detailní porovnání webových stránek všech tří lázeňských míst a také návrh na zlepšení komunikační kampaně LLB a.s.
Analýza nabídky cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Kotorová, Daniela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Teoretická část diplomové práce objasňuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, lázeňského cestovního ruchu a z činnosti cestovních kanceláří a agentur. Je zde uvedena bližší charakteristika vybraného teritoria - České republiky, Slovenska a Maďarska s důrazem na lázeňský cestovní ruch v těchto oblastech. Praktická část analyzuje a hodnotí současnou nabídku lázeňských a wellness pobytů podle zadaných kritérií nabízenou cestovními kancelářemi ve vybraném teritoriu. Srovnání a analýza jednotlivých nabídek je vytvářena na základě marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 221 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.