Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 554 záznamů.  začátekpředchozí545 - 554  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o.
Řehák, Miroslav ; Štěpánek, Kvido (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vycházející ze současné analýzy tuzemského trhu kuchyňských spotřebičů a aktuálního stavu podniku. Práce je zpracována pro Isolit-Bravo, spol. s r.o., sídlící v Jablonném nad Orlicí, která je uznávaným dodavatelem kuchyňských spotřebičů na tuzemský i zahraniční trh.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Řízení projektu výstavby
Šrotová, Zuzana ; Zouhar, Petr (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje základní postupy z oblasti řízení projektu výstavby. Pro lepší pochopení postupů zde vysvětluji i pojmy, které jsou v této práci obsažené. Cílem práce je seznámit se s konkrétními postupy a metodami řízení projektu v průběhu realizace stavební zakázky.
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Kristianová, Barbora ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato předkládaná diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence (dále CI) pro malé a střední podniky. Jejím cílem je především analyzovat možnosti, jakým způsobem může konkrétní podnik z oblasti malých a středních podniků využívat metody CI. První část práce poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k identifikaci pojmu CI. Na počátku jsou uvedeny definice CI a dále dochází postupně k podrobnějšímu popisování oboru. Dalším krokem je charakteristika malých a středních podniků, možnosti využití CI v těchto podnicích a nakonec jsou podrobně specifikovány jednotlivé analytické metody, kterými jsou SLEPT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a další. Praktická část práce se zabývá nejen popisem konkrétního podniku z oblasti stavebního projektování a architektury, ale její stěžejní částí je především zmapování externího prostředí firmy pomocí uvedených analytických metod a návrh využití informačních zdrojů dle potřeb společnosti. Poslední kapitola se zabývá návrhem vhodného způsobu aplikace CI v oblasti architektury a stavebnictví, kde jsou shrnuty návrhy jak pro konkrétní podnik, tak obecně pro danou oblast.
Analýza sortimentu TON, a.s.
Koutská, Jitka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza sortimentu vyráběného společností TON a.s., jeţ je tradičním českým výrobcem nábytku a zejména ţidlí z ohýbaného dřeva, který svou pozici na trhu dokázal udrţet po dobu celých 150 let zejména díky citlivému vnímání změn v potřebách zákazníka, kterým své produktové portfolio neustále přizpůsobuje. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy spojené s marketingovým mixem, sortimentem výrobků a jsou popsány metody a analýzy jako jsou SLEPT analýza, Porterova analýza, Portfolio analýza a Paretova analýza, které jsou uplatněny v praktické části diplomové práce. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce vyslovena doporučení týkající se optimalizace vyráběného sortimentu a efektivnějšího vyuţití některých prvků marketingového mixu při uplatňování produktového portfolia na cílových trzích.
Podnikatelský plán
Horshkova, Tetyana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kaštovský, Marcel (oponent)
V diplomové práci je zpracován podnikatelský plán společnosti ELK a.s. V práci jsou provedené vnitřní a vnější analýzy podniku a je zpracován finanční plán. V návrhové části jsou uvedeny kroky potřebné k dosažení stanovených cílů.
Využití metod Competitive Intelligence ve stavebnictví
Vomáčka, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Hlavním tématem této práce je aplikace metod informační a znalostní disciplíny Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) na stavebnictví České republiky. První část poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k popsání Competitive Intelligence. Od počátku v podobě formalizovaných definic Competitive Intelligence dochází k postupnému zpodrobňování informací o celém oboru až k detailním postupům při aplikaci jednotlivých analytických metod. Jako nejpoužívanější metody jsou uvedeny zejména SLEPT analýza, SWOT analýza, analýza pěti porterových sil, BCG matice a další. Praktická část práce představuje aplikaci postupu a metod Competitive Intelligence na oblast českého stavebního trhu. Specifikuje postupně kroky analýzy (definici cílů, postupů, vytipování a vytěžování informačních zdrojů atd.) a prezentuje její konečný výstup, který je vhodně doplňován popisem práce s informačními zdroji. Kapitolu pak uzavírá shrnutí nejvýznamnějších trendů a faktorů působících ve stavebnictví, které doplňuje doporučení stavebním firmám pro zvýšení konkurenceschopnosti. Nechybí ani důležité shrnutí a charakteristika vybraných informačních zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 554 záznamů.   začátekpředchozí545 - 554  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.