Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 554 záznamů.  začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Adamcová, Marie ; Šebková, Lenka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit realistický podnikatelský plán pro založení nové společnosti. Podnikatelský plán vychází z první - teoretické části, která vychází z vědeckého zázemí, průzkumu trhu, speciálních analýz, a z druhé - analytické části, ve které jsou výstupy teoretického výzkumu a analýzy aplikovány v podnikatelském plánu. Třetí část je návrhová, kde jsou teoretické a analytické poznatky aplikovány v praxi. Hlavním záměrem je vyhodnotit, zda je připravený podnikatelský záměr realizovatelný a za jakých podmínek.
Podnikatelský záměr – založení fotoateliéru
Králová, Linda ; Mačto, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru pro založení Fotoateliéru v Brně. Práce je rozdělena do několika dílčích částí, a to části teoretické, analytické a praktické. Teoretická část se skládá zejména ze základních pojmů a definic, které slouží pro vypracování záměru. Analytická část se zaměřuje na vyhodnocení současné situace na trhu. Závěrem je v praktické části uvedená samotná realizace podnikatelského záměru.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
Porovnání vybraných zimních stadionů v Praze
Černý, Vítězslav ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Porovnání provozu vybraných zimních stadionů v Praze Cíle: Cílem diplomové práce je za pomoci analýz porovnat provoz vybraných zimních stadionů v Praze. Na základě výsledků těchto analýz by práce měla nalézt možné rezervy a přednosti jednotlivých zimních stadionů. Metody: V práci byla uskutečněna kolektivní případová studie, která se zakládá na záměrném výběru zimních stadionů, studiu dokumentů a polo-strukturovaných rozhovorech se zástupci zimních stadionů. Dále byla vypracována SWOT analýza, která pomohla odhalit silné a slabé stránky a poskytla náhled na příležitosti a hrozby. SLEPT analýza zase pomohla odhalit jednotlivé faktory, které působí na chod stadionů. Výsledky: Analýzy ukázaly, že všechny zkoumané zimní stadiony jsou schopny zajistit si dostatek klientů pro svůj provoz. Některé díky spolupráci se školami, jiné díky úzké spolupráci s hokejovým klubem. Ukázalo se, že tři stadiony dokážou, s pomocí dotací a grantů, hospodařit se ziskem nebo vyrovnaných rozpočtem, dva jsou ztrátové a zbylé dva neposkytly ekonomické údaje. U mnoho stadionů byla zjištěna potřeba rekonstrukce a také vyšlo najevo, že jsou velké rozdíly ve schopnosti získat finance pomocí dotací, což může být bohatý zdroj prostředků. Klíčová slova: Zimní stadion, ledová plocha, chlazení, služby, analýza dokumentů,...
Podnikatelský záměr - Založení společnosti na prodej proteinových doplňků
Valeš, Tomáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej trojkombinace příchutí proteinových doplňků výživy. V první části práce jsou popsány teoretická východiska. V druhé fázi jsou provedeny všechny potřebné analýzy prostředí například konkurence nebo průzkumu trhu. A na závěr je zpracovaná kalkulace výrobku, finanční plán atd, kde ze všech výsledků dojdeme k závěru, jeslti je podnik realizovatelný.
Expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Štěpánková, Tereza ; BA, Jan Klaiba (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na expanzi vybrané společnosti na zahraniční trh. Hlavním cílem je zjistit, zda by společnost měla vstoupit na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti expanze firmy na zahraniční trh. V analytické části jsou provedeny analýzy, které jsou pro tuhle práci důležité. V návrhové části práce představím společnost, navrhnu strategii vstupu na zahraniční trh a vyhodnotím celý návrh.
Financování podnikatelských aktivit
Aldin, Mustafa ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je věnována tématu vhodné volby financování podnikatelských aktivit. Zde konkrétněji se budu zabývat vhodnou volbou realizace rekonstrukce pro ubytovnu a areál ubytovny. V teoretické části jsou popsány možnosti financování a možnosti analýzy situace v podniku. V praktické části se využije znalosti z teoretické k provedení analýz podniku, které slouží jako podklad pro návrhovou část, kde je zvolen nejvhodnější způsob.
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Pallová, Veronika ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit pražské firmy Ctibůrek výtahy, s. r. o., a to založením nové pobočky v Brně. V první části budou vymezeny teoretické pojmy. Následně bude analyzováno vnitřní a vnější prostředí podniku. Informace získané v analytické části budou využity pro vytvoření plánu firemního rozvoje a kalkulaci přibližných nákladů. Na závěr bude provedeno ekonomické zhodnocení, které ukáže, zda je rozšíření pobočky do Brna ekonomicky výhodné.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis analyzes the online marketing communication of Foreigners s. r. o. company during the pandemic of SARS-CoV-2. The theoretical part is dedicated to general principles regarding the significance and different types of digital marketing. The analytical part consists of analysis of company’s current state, internal and external analyses of digital marketing communication as well as a competitive benchmarking for their validation through comparison. The results are complemented by statistical data extracted from Google Analytics tool and distributed accordingly in SWOT analysis. The last part of the thesis proposes appropriate online marketing solutions based on the results from the analytical part.
Financování podnikatelských aktivit
Litschmann, Patrik ; Vaníčková, Petra (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá financováním dlouhodobého majetku živnostníka. Představuje základní teoretické poznatky, vhodnými analýzami získává data z reálného prostředí podniku jednotlivce, a navrhuje možnosti financování nákupu zahradního stroje a užitkového automobilu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 554 záznamů.   začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.