|
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Kuchtík, Pavel ; Ruller, Ivan (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována jako architektonická studie. Předmětem řešení byl návrh nádraží VRT v Brně- Tuřanech, nedaleko brněnského letiště. Byla navržena nádražní budova s nástupišti a čtyřmi kolejemi. Dvě z nich jsou průjezdné a zbylé dvě jsou staniční. Kolejiště vede pod úrovní terénu. Nad kolejištěm je usazena nádražní budova, která spojuje území rozdělené železničním koridorem. Nadraží slouží převážně pro přestup mezi železniční a leteckou dopravou.
|
| |
|
Implementace ITIL a COBIT pomocí nastrojů ARIS
Škoviera, Martin ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením frameworku COBIT a knihovny ITIL v oblasti řízení podnikových procesů. Zahrnuje řadu procesních modelovacích jazyků a diagramů pro společnosti působící v oblasti informačních a komunikačních technologií. Díky použitým nástrojům skupiny ARIS a využití mapování všech 64 procesů může být dosaženo založení individuálních procesů, které jsou modelovány celkově 101 diagramy. Práce mimo jiné obsahuje také ukázku procesu návrhu pro vybranou společnost, která je doprovázena implementací Dashboard aplikace, pomocí které může uživatel monitorovat tok požadavků v rámci procesů řízení služeb.
|
|
Určení přetvoření železničního svršku
Suchánek, Zbyněk ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo zaměření a vyhodnocení posunů kolejového pásu na železničním svršku a nosné konstrukce mostního objektu v km 0,206 trati Zábřeh na Moravě – Bludov přes řeku Moravskou Sázavu. Měření bylo provedeno klasickými geodetickými metodami. Výsledkem práce bylo vyhodnocení 3 etap měření posunů a jejich číselná a grafická dokumentace. Určené posuny byly způsobeny zejména změnou teploty a provozními účinky.
|
| |
| |
|
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Kantor, Táňa ; Galeová, Nicol (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Práce se zabývá architektonickým a urbanistickým návrhem přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který sdružuje autobusové linky MHD a vlakovou stanici. Vlaky jsou přiváděny do města po stávající železniční vlečce. Návrh se dále zabývá urbanistickým řešením napojením řešeného území na centrum města a nově vzniklou okružní trasu, která by vedla ze ZOO do centra. Výsledkem je prostor, který v sobě zahrnuje jak dopravní infrastrukturu, tak i veřejný prostor, který je propojen s okolními místy a vytváří jasný a zapamatovatelný orientační bod.
|
|
Modernizace trati Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h
Hašek, Jan ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční trati č. 300 Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h. Řešený úsek se nachází mezi stanicemi Luleč a Ivanovice na Hané. Diplomová práce je zpracována ve dvou variantách. První varianta navrhuje vedení trati přes žst. Vyškov, včetně nezbytných úprav dotčené železniční stanice. Druhá varianta navrhuje vedení trati mimo Vyškov s mimoúrovňovým připojením železniční stanice.
|
| |
| |