Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezstyková kolej v obloucích malých poloměrů
Peřinová, Kateřina ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje. Je sestaven přehled současného stavu poznání v oblasti bezstykové koleje. V praktické části je vytvořen model traťového úseku, ve kterém se hodnotí vliv některých parametrů na ztrátu stability bezstykové koleje a je porovnáván s analytickým výpočtem.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Spolupůsobení bezstykové koleje a mostní konstrukce
Vendel, Jiří ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je porovnat různé analýzy spolupůsobení bezstykové koleje a mostu, uvedené v domácí a zahraniční literatuře a dále porovnat ustanovení předpisu S3 Železniční svršek a ČSN EN 1991-2 (73 6203) Eurokód 1: Zatížení konstrukcí - Část 2: Zatížení mostů dopravou.
Nelineární analýza bezstykové koleje v obloucích malého poloměru
Murínová, Klára ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá vliv poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje v obloucích s malými poloměry. Pozornost je věnována hlavně obloukům s poloměrem menším než 300 m. V úvodní části práce je souhrn teorie bezstykové koleje a vliv parametrů koleje na její stabilitu. Druhá část práce se věnuje sestavení numerického modelu koleje v oblouku, na kterém je pozorováno chování při teplotním zatížení v kladných i záporných hodnotách. Proměnnými hodnotami v modelu jsou tvary kolejnic a různé poloměry směrových oblouků. V závěru jsou vyhodnocovány průběhy příčných posunutí v závislosti na teplotním zatížení.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Chudějová, Ludmila ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá opotřebením kolejí v obloucích malého poloměru a možným vlivem souprav RailJet na zvýšení opotřebení v úseku Brno-Maloměřice – Blansko. V rámci diplomové práce byla provedena rešerše požitých metod pro vyhodnocení ojetí kolejnic. Těmito metodami jsou Vogelova metoda, Heumannova metoda a teorie ojíždění kolejnic. Následně byly tyto metody aplikovány na vytipované úseky a bylo provedeno celkové vyhodnocení.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Nelineární analýza bezstykové koleje v obloucích malého poloměru
Murínová, Klára ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá vliv poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje v obloucích s malými poloměry. Pozornost je věnována hlavně obloukům s poloměrem menším než 300 m. V úvodní části práce je souhrn teorie bezstykové koleje a vliv parametrů koleje na její stabilitu. Druhá část práce se věnuje sestavení numerického modelu koleje v oblouku, na kterém je pozorováno chování při teplotním zatížení v kladných i záporných hodnotách. Proměnnými hodnotami v modelu jsou tvary kolejnic a různé poloměry směrových oblouků. V závěru jsou vyhodnocovány průběhy příčných posunutí v závislosti na teplotním zatížení.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Chudějová, Ludmila ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá opotřebením kolejí v obloucích malého poloměru a možným vlivem souprav RailJet na zvýšení opotřebení v úseku Brno-Maloměřice – Blansko. V rámci diplomové práce byla provedena rešerše požitých metod pro vyhodnocení ojetí kolejnic. Těmito metodami jsou Vogelova metoda, Heumannova metoda a teorie ojíždění kolejnic. Následně byly tyto metody aplikovány na vytipované úseky a bylo provedeno celkové vyhodnocení.
Bezstyková kolej v obloucích malých poloměrů
Peřinová, Kateřina ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem poloměru směrového oblouku na stabilitu bezstykové koleje. Je sestaven přehled současného stavu poznání v oblasti bezstykové koleje. V praktické části je vytvořen model traťového úseku, ve kterém se hodnotí vliv některých parametrů na ztrátu stability bezstykové koleje a je porovnáván s analytickým výpočtem.
Spolupůsobení bezstykové koleje a mostní konstrukce
Vendel, Jiří ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je porovnat různé analýzy spolupůsobení bezstykové koleje a mostu, uvedené v domácí a zahraniční literatuře a dále porovnat ustanovení předpisu S3 Železniční svršek a ČSN EN 1991-2 (73 6203) Eurokód 1: Zatížení konstrukcí - Část 2: Zatížení mostů dopravou.

Viz též: podobná jména autorů
4 Szabo, Pavol
7 Szabo, Peter
7 Szabó, Peter
7 Szabó, Péter
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.