Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Postavení firmy Medin na světovém trhu zdravotnické techniky
Ettelová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Vlkovský, Viktor (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti Medin a.s. při obchodování na zahraničních trzích s traumatologickým a ortopedickým lékařským vybavením, případně při vstupu na nové trhy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje obecné charakteristice firmy, druhá kapitola je věnována postavení dané firmy na trhu českém. Třetí kapitola hovoří o formách vstupu na zahraniční trhy a o teritoriích, kde již firma etablována je. Ve čtvrté kapitole analyzuji a hodnotím další potenciální trhy pro expanzi české akciové společnosti.
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Fistein, Benjamin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Beňo, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná potřeba konkrétní firmy a nedostatek odborné literatury týkající se dané problematiky. Nejvýznamnější přidaná hodnota diplomové práce tudíž spočívá v podrobnosti navrhovaných kroků a jejich zdůvodnění. Doporučení byla formulována na základě výstupů teoretické části práce, primárního a sekundárního výzkumu, benchmarkingu konkurenčních firem a expertních názorů majitelů společnosti. Výsledkem diplomové práce je podrobný návod, jak nastavit komunikační strategii. Jeho úspěšnost lze po krátké době ověřit, neboť doporučení vyplývající z této diplomové práce budou firmou realizována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.