Název: Návrh propagačních strategií společnosti Neotec, s. r. o.
Autoři: Valášková, Marcela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: analysis; marketing communication mix; Promotional strategy

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=35564

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-91947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet