Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti návštěvníků Moravského krasu
Veselá, Michaela ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Práce se týká průzkumu spokojenosti návštěvníků Moravského krasu a to v oblastech jeskyní, ubytování, stravování a v oblasti přírody. Na základě analýzy výsledků budou vyvozena vhodná doporučení pro subjekty poskytující služby v této oblasti a pro subjekty vykonávající její správu. Výsledky průzkumu budou poskytnuty přímo Správě jeskyní Moravského krasu.
Analýza procesu vzdělávání
Vondráčková, Kamila ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu systému vzdělávání ve společnosti Koito Czech s.r.o., vyhodnotit slabé a silné stránky a navrhnout zlepšení systému. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se podnikového vzdělávání, metody vzdělávání a jednotlivé fáze vzdělávacího cyklu. Praktická část se zaměřuje na podnik Koito Czech s.r.o. Je zde proveden popis jednotlivých fází vzdělávacího cyklu a ve formě výsledků z dotazníkového šetření jsou zveřejněny názory zaměstnanců na současnou podobu vzdělávacího systému. Na základě provedené analýzy jsou vyhodnocena pozitiva a negativa zavedeného systému a jsou vypracovány návrhy na zlepšení.
Analýza péče o zaměstnance ve firmě VEBA a. s.
Machková, Michaela ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat systém péče o zaměstnance ve firmě VEBA a. s., identifikovat přednosti aplikovaného systému, popřípadě jeho nedostatky a navrhnout vhodná opatření k řešení zjištěných problémů. Teoretická část představuje podklad pro dosažení stanoveného cíle, jsou zde obecně popsány jednotlivé složky péče o zaměstnance. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části na zadanou firmu. Následně jsou zde prezentovány jak výsledky srovnání zaměstnaneckých výhod, tak výsledky průzkumu spokojenosti. Na závěr jsou uvedeny výstupy z rozhovoru s personálním ředitelem firmy.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Jirgesová, Markéta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem analýza systému podnikového vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o. Cílem bakalářské práce je provést analýzu zavedeného vzdělávacího systému ve společnosti Stroje s.r.o., vyhodnotit slabé a silné stránky a navrhnout zlepšení systému v souladu s moderními trendy. Práce je rozdělena na dvě části- teoretickou a praktickou. První část obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se podnikového vzdělávání, jednotlivých fází vzdělávání jako je plánování, identifikace potřeb, realizace a vyhodnocování vzdělávání a jsou zde popsány také metody vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na podnik Stroje s.r.o. a na jeho vzdělávací systém. Je zde provedena analýza jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o., dále jsou popsány pozitiva a negativa systému, návrhy na zlepšení systému a průzkum spokojenosti se systémem vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o.
Zpřístupňování šedé literatury – dostupnost, transparentnost, budoucnost?
Fürstová, Iveta
Novinkou letošního semináře bude panel expertů na téma „Zveřejňování šedé literatury - dostupnost, transparentnost, budoucnost?“. Panelové diskuse, kterou bude moderovat Mgr. Iveta Fürstová, se zúčastní Mgr. Lenka Maixnerová z Národní lékařské knihovny, PhDr. Václava Horčáková z Historického ústavu AV ČR, v.v.i. a Tomáš Pergler z Akademie výtvarných umění v Praze. Téma panelové diskuse koresponduje s tématem semináře a představí názory odborníků z různých institucí na aktuální otázky z oblasti zpřístupňování šedé literatury.
Plný text: idr-177_4 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-177_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-177_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-177_3 - Stáhnout plný textMP4
Kvalita služeb rychlého občerstvení
Karlová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě služeb rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá oblastí služeb a problematikou jejich kvality. Součástí teoretické části je i česká a evropská legislativní úprava v oblasti potravin. Předpisy pojednávají o minimálních požadavcích na zdravotní nezávadnost pokrmů, o správné výrobní a hygienické praxi a o systému kritických bodů (HACCP). Dále je představen vybraný poskytovatel rychlého občerstvení a jeho vymezení kritických bodů. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků se službami vybraného provozovatele rychlého občerstvení. Byly stanoveny určité hypotézy, které průzkum potvrdí či vyvrátí. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a obsahuje vyhodnocení této analýzy.
Kvalita služeb ve fitcentru
Blažková, Kateřina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Práce vymezuje pojmy týkající se kvality služeb, role zákazníka, popisuje Ishikawův diagram, přibližuje přístup PDCA, popisuje konkrétní fitcentrum a služby, které jsou v něm nabízeny. Práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v tomto fitcentru. Na základě průzkumu mínění zákazníků hodnotí kvalitu služeb. Spokojenost zákazníků je vyjádřena procentuelně. Na základě odpovědí respondentů jsou navrženy možná zlepšení ve fitcentru.
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě.
Pelíšková, Miroslava Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kubiska, Zdeněk (oponent)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností. Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení. Provedení průzkumu spokojenosti zaměstnanců se sociálním programem firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.