| |
| |
|
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This diploma thesis critically review an analysis of a market entry strategy of Netflix, which intends to entry the Czech Market, with the objective to propose suitable recommendations. The thesis contains in-depth analysis of the company and current situation of market environment in Czech Republic. Theoretical frameworks are critically reviewed and conducted analysis is consequently used as a core for argumentation and evaluation of the strategic issue. Recommendations for expansion are given on the basis of conducted research and analysis.
|
| |
| |
|
Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.
Kotolan, Jaroslav ; Gábrišová, Lenka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad společ-nosti, kde je analyzován její dosavadní stav, mimo jiné na základě poznatků z teoretického rozboru literatury. V návrhové části jsou na základě analýz dána doporučení, která dopomohou k rozvoji zkoumaného podniku v dalších letech. Hlavním cílem je tedy úprava a zdokonalení marketingového plánu společnosti Torrsen Sports s.r.o. pro budoucí expanzi podniku.
|
| |
| |
|
Podnikatelský záměr: založení koktejl baru
Pastorová, Zuzana ; Polášek, Radim (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu podnikatelského záměru pro založení koktejlového baru. Hlavním cílem této bakalářské práce je kompletní zpracování podkladů potřebných k zahájení ekonomické činnosti v gastronomické oblasti, konkrétně ve výrobě a prodeji míchaných alkoholických i nealkoholických nápojů. Teoretická část obsahuje informace potřebné pro zpracování části analytické, která analyzuje současnou situaci, i praktické, v níž jsou popsány činnosti předcházející začátku vykonávání ekonomické činnosti.
|
|
Marketingový mix rodinného bistra
Černochová, Michaela ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje vypracování marketingového mixu pro založení nového rodinného bistra. V první části jsou popsána teoretická východiska, která souvisí především obecně s marketingem a marketingovým mixem. V další části je zanalyzován současný stav aktuální značky, která bude dále rozvinuta do podoby bistra. V poslední části je mimo marketingového mixu i popis mikro- a makroprostředí, sestaven finanční a časový plán vlastního návrhu řešení a následná analýza rizik podnikání.
|