Název: Strategie vstupu společnosti Netflix na český trh
Překlad názvu: Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Autoři: Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Foreign Market Entry; Marketing Mix; Porter’s Five Forces Analysis; SLEPT; SWOT; Marketingový mix; Porterova analýza 5 sil; SLEPT; SWOT; Vstup na zahraniční trh

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-608164


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet