Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
Expanze podniku z České republiky na polský trh na příkladu konkrétní firmy
Skružná, Jana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Diplomová práce popisuje jednotlivé kroky, které musí uskutečnit český podnik při expanzi na polský trh. V rámci první kapitoly je analyzován polský trh a jeho atraktivita pro český podnik. V dalších kapitolách jsou popsány zdroje pro získání potřebných informací, možnosti vyhledání klientů v Polské republice a velká pozornost je věnována taktéž instrumentům sloužícím k zajištění prvních podepsaných kontraktů. V poslední kapitole je upozorněno detailněji na problematiku DPH v rámci obchodu s Polskou republikou a výkaznictví Intrastat. V průběhu celé práce je plynule představována případová studie firmy TECH, která expanzi na polský trh úspěšně realizovala. Tímto způsobem jsou teoretické poznatky přeneseny do praktické roviny a čtenáři jsou nabídnuty zajímavé reálné situace a příklady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.