Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky
Pohlodek, Petr ; Čeněk, Jiří (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky. Práce shrnuje teoretické poznatky o problematice organizační kultury, analyzuje doktrinální pracoviště Armády ČR a na základě analýzy stanovuje návrhy, které by napomohly k odstranění odhalených problémů. Cílem této práce je tedy analyzovat doktrinální pracoviště Armády ČR a poskytnout návrhy, které mohou vést ke zlepšení momentálního stavu.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Návrh na zlepšení podnikové kultury ve společnosti EXPONO, a.s.
Klabačková, Kateřina ; Trnka, Leopold (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky vybraných autorů o podnikové kultuře a analyzuje podnikovou kulturu společnosti EXPONO, a.s. Na základě dotazníkového šetření, rozhovorů, systematického pozorování a analýzy podnikových dokumentů byly odkryty nedostatky podnikové kultury společnosti EXPONO, a.s. a byly vyhotoveny návrhy a doporučení pro celkové zlepšení a zefektivnění současného stavu.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Podniková identita a image neziskové organizace
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Metodická část vymezuje cíle, použité metody a respondenty práce. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace a její část, která je předmětem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je rozděleno na dvě části, a to na analýzu identity pomocí kvalitativního výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a analýzu image pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.
Analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky
Pohlodek, Petr ; Čeněk, Jiří (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky. Práce shrnuje teoretické poznatky o problematice organizační kultury, analyzuje doktrinální pracoviště Armády ČR a na základě analýzy stanovuje návrhy, které by napomohly k odstranění odhalených problémů. Cílem této práce je tedy analyzovat doktrinální pracoviště Armády ČR a poskytnout návrhy, které mohou vést ke zlepšení momentálního stavu.
Návrh na zlepšení podnikové kultury ve společnosti EXPONO, a.s.
Klabačková, Kateřina ; Trnka, Leopold (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky vybraných autorů o podnikové kultuře a analyzuje podnikovou kulturu společnosti EXPONO, a.s. Na základě dotazníkového šetření, rozhovorů, systematického pozorování a analýzy podnikových dokumentů byly odkryty nedostatky podnikové kultury společnosti EXPONO, a.s. a byly vyhotoveny návrhy a doporučení pro celkové zlepšení a zefektivnění současného stavu.
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Struhárová, Xénia
Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově je nastíněn potřebný základ z marketingu cestovního ruchu a koupelníctví. Praktická část hodnotí aktuální vizuální prezentaci koupelí a jejich nejbližší konkurence. Následně autor popisuje tvorbu nového jednotného stylu a jeho použití na základních tiskovinách a propagačních materiálech, a k závěru podává kritické zhodnocení zavedení CD v praxi. Na vytvoření grafických návrhů byl použit program Adobe Illustrator CS6 a Photoshop CS6.
Podniková kultura ve vybrané organizaci
LHOTSKÁ, Monika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit podnikovou kulturu ve vybraném podniku. První část bakalářské práce byla zpracována teoreticky a ve druhé části jsem se po praktické stránce zaměřila na zkoumání podnikové kultury konkrétního podniku. Pro zanalyzování firemní kultury jsem využila komunikace s ředitelem společnosti, vnitropodnikové dokumenty, webové stránky podniku a především vyhodnocení dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplynulo, že podniková kultura se nejvíce podobá kultuře rolí a kultuře jízdy na jistotu. Přestože se kultura jeví jako silná, vyskytují se zde jisté nedostatky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.