|
Podnikatelský plán na založení kavárny
Vašíčková, Pavlína ; Krška, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení kavárny. Jejím posláním je na základě marketingového výzkumu a analýzy trhu navrhnout malý podnik, který by zaplnil mezeru na trhu v konkrétní lokalitě a představoval by jak efektivní investici pro investora, tak přínos pro obyvatele ze spádové oblasti.
|
| |
|
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
|
|
Podnikatelský plán pro založení franchisové prodejny
Musilová, Pavla ; Prokopec, Radek (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá založením nové prodejny Fornetti Café fungující na bázi franchisingu. Úvodní část je zaměřena na teoretická východiska práce, základní pojmy a metody tvorby podnikatelského plánu. Analytická část hodnotí současný stav sítě a budoucího franchisanta. Závěrečná, praktická část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu pro založení franchisové provozovny.
|
|
Podnikatelský záměr
Miloševski, Jakub ; Trčka, Radek (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem reálného podnikatelského plánu na znovuotevření hudebního podniku Beseda v Hodoníně. Podnikatelský záměr vznikl v návaznosti na návrh města Hodonín, který nabízí potencionálním zájemcům nulový nájem spojený s provozem tohoto podniku. Jako primární informační zdroj pro zpracování práce byl použit výstup z konzultace s bývalým provozovatelem tohoto podniku v předpokladu, že vývoj situace tohoto podniku dokonale reflektuje aktuální situaci na tomto trhu.
|
| |
|
Podnikatelský plán na založení dětského lesního klubu
Hurta, Adam ; Portová, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení lesního dětského klubu. Návrh reaguje na současnou situaci na trhu předškolní výchovy dětí, kdy poptávka po státních mateřských školkách převyšuje jejich nabídku. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti podnikání a definován podnikatelský plán a jeho jednotlivé části. Druhá část diplomové práce obsahuje analýzu aktuální situace a prostředí. V poslední části je rozpracován konkrétní návrh podnikatelského plánu včetně finanční analýzy a posouzení reálnosti projektu.
|
| |
|
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Valenta, Roman ; MBA, Michal Bábíček, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu. Tento plán řeší založení e-shopu specializovaného na reproduktory, sluchátka a příslušenství. Práce zkoumá teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu a využívá analýz SLEPTE, SWOT a McKinsey 7S doplněných rozborem vlastního výzkumu. Na základě výše zmíněných informací je sestaven samotný podnikatelský plán.
|
|
Strategie nově založené IT společnosti
Rejman, Jiří ; Klčová, Hana (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu strategických nástrojů používaných nově vznikajícími inovativními IT firmami při tvorbě strategického plánu. V teoretické části se práce zaobírá strategickými nástroji, vývojem produktu a financováním inovativních IT firem a snaží se identifikovat vhodné prostředky pro tvorbu strategie. Nástroje popsané v teoretické části následně používá k vytvoření konkrétního strategického plánu nové společnosti.
|