Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Fiala, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
V teoretické části objasním, co je to HelpDeskový systém, principy fungování a jeho uplatnění. Popíši, o čem pojednává metodika ITIL ze strany účelu a využití, včetně popisu důležitých managementů. Přínosem bakalářské práce bude hlavně průzkum českého trhu a srovnání HelpDeskových systémů z pohledu vlastností, ceny, ceny za podporu, pozici na trhu, výhod a nevýhod, licence a dalších důležitých aspektů. V praktické části popíši způsob implementace vybraného HelpDeskového systému, zavedení do společnosti a jeho požadavky na technické vybavení.
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
SEDLÁKOVÁ, Soňa
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.
Analýza požadavků a návrh IS - případová studie
Plechatý, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem práce je seznámení čtenáře s problematikou sběru a zaznamenávání požadavků pro návrh informačního systému. Teoretická část popisuje co je to požadavek, proč je důležité definovat požadavky, typy požadavky, katalog požadavků a roli analytika při sběru požadavků. Dále popisuje metody sběru požadavků od zadavatele a jejich zaznamenávání. Praktická část aplikuje popsaná témata v praxi na konkrétní organizaci. Pro tuto organizaci jsou vybrány dvě nejefektivnější metody sběru a zaznamenávání požadavku. Prostřednictvím těchto metod je provedena analýza požadavků v organizaci. Na základě této analýzy je vytvořen katalog požadavků, který poslouží k návrhu nového informačního systému.
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
Gregor, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací nasazení pracovníků na service desku ve společnosti Atos IT Solutions and Services s.r.o. Představuje funkci service desku obecně i z pohledu metodiky ITIL. Představuje také metodiky pro výpočet vytížení pracovníků. V praktické části se zabývá sběrem dat a jejich úpravou tak, aby mohla být provedena analýza a navržena vhodná opatření vedoucí k zefektivnění využití pracovních sil na service desku. Použitá metoda umožňuje vytvářet predikce poptávky po službách service desku vždy pro konkrétní časové období.
Vybrané modely hromadné obsluhy
Otarbayeva, Zhamilya ; Kořenář, Václav (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Abstrakt Název práce: Vybrané modely hromadné obsluhy Autor: Zhamilya Otarbayeva Katedra: Katedra Ekonometrie Vedoucí práce: Ing. Václav Kořenář, CSc. Cílem práce je shromáždit a popsat složitější modely hromadné obsluhy. Soustředila jsem se na popis dvou z nich. Jedním z takových modelu je systém s prioritami. V práci jsou popsané tří typy priorit: dynamické, relativní a absolutní. Jsou uvedené vzorce, v některých případech s odvozením a jsou uvedeny příklady ze života, kde lze se setkat s projevem některých druhů priorit. Dál v teoretické části je uveden popis nepoissonovských modelů hromadné obsluhy. Omezila jsem se na vysvětlování čtyř modelů: s erlangovským vstupním proudem a exponenciálním časem obsluhy, s poissonovským vstupním proudem a erlangovskou dobou obsluhy, model s deterministickým a obecným rozdělením. Je uveden postup odvození vzorců pro určení průměrné doby čekání na obsluhu ve frontě, průměrný počet požadavků ve frontě a v systému. V praktické části jsem uvedla vymyšlené příklady, pro lepší znázornění popsaných modelu. Popis základních charakteristik systému hromadné obsluhy je uveden v první kapitole.
Požadavky na software v bankovnictví
Janoušková, Irena ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí řízení požadavků ve velkých organizacích, zejména pak v bankách. Bankovní projekty mají svá specifika, stejně jako bankovní prostředí jako takové. V práci bude rozebrána problematika řízení požadavků obecně a během výkladu nejlepších praktik a metodických postupů bude upozorňováno na příznačné vlastnosti bankovního prostředí. Práce se zaměřuje především na metodicko-personální aspekty řízení požadavků - roli analytika a metodiku řízení požadavků. Jako jeden z hlavních cílů je stanoven výběr dílčí metodiky pro řízení požadavků vhodné pro použití v bankách. Dalšími důležitými cíli jsou popis nejlepších praktik a zmapování popisu oblasti řízení požadavků nejpoužívanějšími metodikami vývoje softwaru. Práce může posloužit jako učební text pro začínající analytiky a další členy vývojového týmu, nebo jako referenční příručka. Vzdělaný analytik a informovaní členové projektového týmu zvýší pravděpodobnost úspěšného průběhu i dokončení projektu a dosažení cílů ve stanoveném čase, se stanovenými náklady a ke všeobecné spokojenosti.
Porovnání systémů na správu požadavků
Horáček, Marek ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této práce je popsat a porovnat 4 systémy na správu požadavků v oblasti informačních a komunikačních technologií. Čtenář se postupně dozví, jakého charakteru mohou požadavky nabývat a jaký je proces jejich řešení. Dále budou popsány 4 vybrané systémy, které budou hodnoceny podle předem definovaných kritérií, která budou na závěr vyhodnocena multikriteriálním hodnocením.
Správa a řízení požadavků a její implementace do projektů IS/ICT
Kinská, Marcela ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Selčan, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice správy a řízení požadavku a jejich implementace do projektů IS/ICT. Cílem je upozornit na význam systematického řízení požadavků pro úspěšnost projektů IS/ICT. Součástí teoretické části práce je nejen terminologické vymezení požadavku, jejich typologie, poukázání na kvalitativní parametry dobrých softwarových požadavků a vymezení aktérů, kteří se účastní procesu řízení požadavků. Praktická část práce definuje proces řízení požadavků podle všeobecně uznávaných metodik vývoje IS, resp. požadavků. Vlastním přínosem autora je definice metodického postupu Řízení specifikace požadavků, která vychází z rigorózních metodik a je rozšířena o autorovi zkušenosti při z praxe. Metodický postup je přizpůsoben potřebám menší SW firmy pro projekty IS/ICT malého až středního rozsahu, a v případě potřeby je dále rozšiřitelný. Dalším praktickým přínosem této diplomové práce je doporučený metodický postup pro Řízení změn požadavků. Návrh procesů vychází ze sady nejlepších praktik ITIL, dílčí subprocesy jsou upraveny tak, aby byly schopny pokrýt změnové řízení požadavku i v prostředí se širší podnikovou infrastrukturou. Tento metodický postup zdůrazňuje individuální přístup k požadavku. Součástí diplomové práce je i doporučení vhodných softwarových nástrojů pro podporu správy a řízení požadavků rozčleněné podle jednotlivých procesů sady nejlepších praktik ITIL.
METODIKA PRÁCE BUSINESS ANALYTIKA NA DLOUHODOBĚ TRVAJÍCÍCH PROJEKTECH
Pelc, Jiří ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Klimeš, Jiří (oponent)
Dlouhodobě trvající projekty patří do kategorie projektů majících zvláštní charakteristiky. Tato diplomová práce obsahuje mimo jiné studii situace příkladu existujícího dlouhodobě trvajícího projektu a poukazuje na důležité okolnosti, které ovlivňují práci role business analyst (byznys analytika). Na základě studia konkrétního případu je prezentován koncept nové metodologie pro roli byznys analytika, jehož cílem je práci této role zpřehlednit a zefektivnit. Byznys analytik jako role je zkoumán z hlediska postupu jeho činností, vztahu k ostatním projektovým rolím a také k zákazníkovi a ostatním rolím zainteresovaným na projektu. Nový návrh metodiky je zaměřen na minimalizaci problémů a rizik identifikovaných v rámci studia případového projektu. Definuje rozsah činností byznys analytika a techniky, jakými jsou tyto činnosti vykonávány. Celá metodika je podpořena specifikací dokumentů relevantních pro práci byznys analytika, což představuje zejména dokumenty pro samotnou správu požadavků, řízení toku nových požadavků, specifikaci řešení pokrývajících požadavky a hodnocení naplnění zákazníkových očekávání. Všechny části práce jsou zpracovány s ohledem na specifika prostředí dlouhodobě trvajících projektů, kde je zvýšená míra fluktuace členů projektového týmu a nemožnost dlouhodobě alokovat zkušené profesionály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.