Název:
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Překlad názvu:
HelpDesk - comparison of systems and implementation design of the chosen
Autoři:
Fiala, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části objasním, co je to HelpDeskový systém, principy fungování a jeho uplatnění. Popíši, o čem pojednává metodika ITIL ze strany účelu a využití, včetně popisu důležitých managementů. Přínosem bakalářské práce bude hlavně průzkum českého trhu a srovnání HelpDeskových systémů z pohledu vlastností, ceny, ceny za podporu, pozici na trhu, výhod a nevýhod, licence a dalších důležitých aspektů. V praktické části popíši způsob implementace vybraného HelpDeskového systému, zavedení do společnosti a jeho požadavky na technické vybavení.In the theoretical part, I will explain what is a HelpDesk system, the principles of its functioning and ways of application. I will describe ITIL methodology with regard to its purpose and use including the description of important managements. The benefit of my paper will be the survey of the Czech market and comparison of HelpDesk systems with regard to their properties, price, price of support, position in the market, advantages and disadvantages, licenses and other important aspects. In the practical part, I will describe the way of implementing the selected HelpDesk system, its implementation in a company and technical equipment requirements.
Klíčová slova:
HelpDesk; informační systém; metodika ITIL; požadavek; software; application; HelpDesk; information system; ITIL methodology; request; software
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44754