Název: HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Překlad názvu: HelpDesk - comparison of systems and implementation design of the chosen
Autoři: Fiala, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: HelpDesk; informační systém; metodika ITIL; požadavek; software; application; HelpDesk; information system; ITIL methodology; request; software

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194446


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet