Název: Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
Překlad názvu: Analysis and optimization of the Service Desk using BI
Autoři: Gregor, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: incident; incident management; ITIL; optimalizace; požadavek; Service desk; teorie front; teorie hromadné obsluhy; incident; incident management; ITIL; optimalization; queueing theory; request; Service desk

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150096


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet