|
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
|
| |
|
Aplikace pro ověřování správnosti dat v modulu SAP HCM
Kolb, Jakub ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je ukázat problematiku kontroly dat v systému SAP. Jelikož tento systém je rozsáhlý, kontrolovat data ručně je téměř nemožné. V této bakalářské práci tedy popisuji jednotlivé návrhy pro zlepšení procesu včetně jejich použití v praxi. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části práce je uvedena potřebná teorie, která byla využita k implementaci aplikace pro kontrolu dat. Dále popisuji jednotlivé důležité rozdělení dat s návrhem třídního a databázového diagramu a v poslední části práce se věnuji realizaci a samotnému programování v programovacím jazyce ABAP.
|
|
Lokalizace šachových figurek na hrací ploše z fotografie
Hampl, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat stav šachové partie a lokalizovat šachové figurky na šachovnici. Rozpoznání šachovnice je založené na lokalizaci čar v obraze pomocí Houghovy transformace a PClines. Figurky byly detekovány modely konvolučních neuronových sítí - YOLOv3, YOLOv4 a YOLOv4 tiny. Vyhodnocení bylo provedeno na vlastní datové sadě. Detekce šachovnice dosahuje přesnosti 97%, kompletní lokalizace stavu šachovnice dosahuje 74,5% a lokalizace figurek 96%.
|
|
Lokalizace šachových figurek na hrací ploše z fotografie
Hampl, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat stav šachové partie a lokalizovat šachové figurky na šachovnici. Rozpoznání šachovnice je založené na lokalizaci čar v obraze pomocí Houghovy transformace a PClines. Figurky byly detekovány modely konvolučních neuronových sítí - YOLOv3, YOLOv4 a YOLOv4 tiny. Vyhodnocení bylo provedeno na vlastní datové sadě. Detekce šachovnice dosahuje přesnosti 97%, kompletní lokalizace stavu šachovnice dosahuje 74,5% a lokalizace figurek 96%.
|
|
Aplikace pro ověřování správnosti dat v modulu SAP HCM
Kolb, Jakub ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je ukázat problematiku kontroly dat v systému SAP. Jelikož tento systém je rozsáhlý, kontrolovat data ručně je téměř nemožné. V této bakalářské práci tedy popisuji jednotlivé návrhy pro zlepšení procesu včetně jejich použití v praxi. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části práce je uvedena potřebná teorie, která byla využita k implementaci aplikace pro kontrolu dat. Dále popisuji jednotlivé důležité rozdělení dat s návrhem třídního a databázového diagramu a v poslední části práce se věnuji realizaci a samotnému programování v programovacím jazyce ABAP.
|
| |
|
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
|