Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesů poskytování vzdělávání ve státní organizaci
Spurný, Petr ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Maca, Radek (oponent)
Hlavním tématem práce je problematika procesního řízení a jeho optimalizace. Práce poskytuje nezbytný teoretický základ, ve kterém jsou zhodnoceny výhody a nevýhody procesního řízení oproti řízení funkčnímu a vysvětleny důležité pojmy pojící se s procesy a procesním řízení. Práce aplikuje tyto teoretické poznatky na konkrétní oddělení státní organizace, které poskytuje neformální vzdělávání různým cílovým skupinám. Práce identifikuje současně probíhající procesy, vytváří jejich procesní model a přesný popis. V následující části dochází na základě analýzy současného procesního modelu k vytvoření modelu zcela nového. Cílem nového procesního modelu je optimalizovat procesy, které v oddělení probíhají.
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Markvart, Ondřej ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.
Procesní analýza internetového obchodu s designovými doplňky
Červenka, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Cvachová, Renata (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat procesy internetového obchodu s designovými doplňky. V teoretické části jsou v krátkosti popsány podnikové procesy a historie procesního řízení. Dále jsou stručně charakterizovány notace a software, ve kterých se podnikové procesy modelují. V praktické části je analyzováno několik nejdůležitějších procesů společnosti (internetového obchodu) a následně je navrženo, jak tyto procesy optimalizovat. Celá praktická část je zaměřena na reálný podnik, který je velmi specifický, takže navržené změny pravděpodobně nemohou být využity pro širší spektrum společností zabývajících se prodejem zboží po internetu.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.
Organizační struktura a systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vazbě na procesy nákupu
KLÍMA, Vilém
Práce je zaměřena na problematiku organizační struktury a systému řízení jakosti v oblasti nákupu ve vybrané společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a.s. Cílem práce byla analýza současného stavu a nalezení příležitostí (doporučení) pro zlepšení v dané oblasti na základě poznatků získaných předchozím studiem odborné literatury, metod využívaných renomovanými společnostmi a praxí.
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Tesař, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Malý, Jan (oponent)
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového počtu reklamací skrze identifikaci a eliminaci příčin vzniku reklamací vybraného výrobního procesu organizace.
Řízení změn IS v prostředí internetových obchodů
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce je vhodným informačním zdrojem pro malé a střední společnosti, které se potýkají s problémy zastaralého informačního systému. Do bodu, kdy původní informační systém přestane vyhovovat novým požadavkům, se dříve či později dostane každá rostoucí společnost. Na konkrétním příkladu malé firmy, která se snaží expandovat na zahraniční trhy, poukazuje práce na postupný nesystematický rozvoj jednotlivých částí jejího IS. V tomto případě měly rychlé částečné úpravy funkčnosti vždy přednost před systematickým rozvojem. Najednou se však společnost ocitla ve stavu, kdy již není možné část systému dále rozvíjet a řeší problém jak dál. V souladu s primárním cílem, kterým je zvýšení efektivity distribučních procesů, je zde popsán projekt sjednocení dvou rozdílných e-commerce řešení a jejich integrace do dalších aplikací. V druhé části se práce zabývá hledáním vhodné aplikace, která by zastřešila optimalizované distribuční procesy a popisuje způsoby, jak je možné k výběru přistoupit.
Realizace certifikace ISO v rámci projektového řízení vývoje webových aplikací
Vít, Radek ; Svoboda, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zkvalitnění procesů řízení projektů a samotného vývoje ve společnosti Actum s.r.o. Prostředkem k dosažení tohoto cíle mě bude sloužit ISO certifikace, kterou jsem zvolil jako vhodný nástroj optimalizace interní vývojové metodiky. Pro získání bližší představy co to ISO certifikace je, a jaké náležitosti obsahuje, provedu nejdříve analýzu tohoto dokumentu. V dalším kroku provedu analýzu současného stavu projektového řízení, určím jednotlivé fáze Project managementu a procesy, které z těchto fází vyplývají. Grafické znázornění procesů provedu pomocí use case diagramů. V třetím a posledním kroku navrhnu nápravná opatření ne a to takovým způsobem, který bude reflektovat požadavky ISO normy. Mnou navržené řešení nebude pouze akademické, nýbrž praktické a tyto návrhy budou realizovány v rámci společnosti Actum s.r.o.
Optimalizace procesů a forem komunikace ve firmě
Kotrlík, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Efektivita práce. Toto slovní spojení slýcháme dnes a denně. Význam efektivity práce dnes narůstá v důsledku nedostatku kvalitních pracovních sil na trhu práce a s nutností snižovat firemní náklady. Cílem této bakalářské práce je analyzovat formy komunikace a nastavení procesů ve firmě ICE s.r.o. a navrhnout možnosti změn, pro jejich optimalizaci a zefektivnění práce. Nejdříve bylo nutné seznámení se strukturou a fungováním firmy, popsat formy komunikace a jednotlivé procesy a následně analyzovat problémy současného stavu. Praktická část práce je věnována hledání možností řešení, popsání jednotlivých variant řešení a určení nejvhodnějšího řešení. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.
Mapování hodnotových toků
Paloncy, Martin ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Práce nejprve vymezuje koncept štíhlé výroby jako jeden z přístupů pro optimalizaci integrovaných logistických řetězců. Dále rozebírá a představuje základní nástroj konceptu štíhlé výroby, a to nástroj mapování hodnotových toků. Tento nástroj je v praktické části aplikován na konkrétní příklad z praxe. Jedná se o optimalizaci procesu příjmu materiálu do výrobního závodu. Součástí práce jsou také konkrétní návrhy zlepšení tohoto procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.