Název: Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Překlad názvu: Analysis of the complaint process and implementation of quality control and improvement tools in chosen organization
Autoři: Tesař, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Malý, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nástroje řízení a zvyšování kvality; optimalizace procesu; proces reklamace; analysis of the complaint process; elimination of root cause; quality control and improvement tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17294


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet