Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projektový manažer jako manažer projektového týmu
Markvart, Ondřej ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Hacmac, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je propojení poznatků z psychologie a psychodiagnostiky do projektového řízení. Diplomová práce má několik cílů, které jsou představeny v první kapitole. Jedním z cílů je představení současných způsobů, metod a standardů využívaných v projektovém řízení. Dalším cílem této diplomové práce je vybavit projektového manažera znalostmi z oborů psychologie a psychodiagnostiky, které jsou v projektovém řízení stále dosti opomíjenou oblastí. Jejich využití přitom představuje možnost navýšení efektivity a výkonnosti projektových týmů. Posledním cílem je návrh řešení identifikovaných problémů na základě provedeného průzkumu. Druhá kapitola práce vysvětluje základní pojmy projektového řízení, povinnosti projektového manažera, standardy a metodiky projektového řízení. Část věnovaná psychologii se zabývá osobností, psychodiagnostickými metodikami, týmem a motivací. Čtvrtá kapitola se věnuje provedení a vyhodnocení průzkumu současného stavu projektového řízení. Na základě zjištění z dotazníkového šetření jsou identifikovány problémy, které jsou řešeny v páté kapitole. Obsahem je návod pro volbu vhodného způsobu řízení projektů, návrh procesu sestavení projektového týmu a koncept pro dosažení vyšší motivace a pracovního uspokojení členů týmu.
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Markvart, Ondřej ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.