|
Marketingový mix
Kosová, Michaela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce, s názvem Marketingový mix, se zabývá marketingovým mixem společnosti nabízející služby, a jeho sedmi částmi, kterými jsou výrobek, cena, místo prodeje, propagace, materiální prostředí, lidé a procesy.
V první, teoretické, části práce jsou na základě prostudování odborné literatury podrobněji rozebrány pojmy marketing a marketingový mix.
Druhá, praktická část, představuje společnost Fitness centrum Podbaba, která je předmětem zkoumání. Tato část obsahuje analýzu současného marketingového mixu společnosti, která je provedena na základě získání primárních a sekundárních dat, a dotazníkové šetření zaměřeno na propagaci fitness center.
V závěru práce je, na základě získaných dat, provedení vlastního průzkumu dotazníkovou metodou a porovnání dat, uveden návrh případného zlepšení marketingového mixu pro větší ovlivnění zákazníka a přilákání více nových zákazníků.
|