Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix
Kosová, Michaela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce, s názvem Marketingový mix, se zabývá marketingovým mixem společnosti nabízející služby, a jeho sedmi částmi, kterými jsou výrobek, cena, místo prodeje, propagace, materiální prostředí, lidé a procesy. V první, teoretické, části práce jsou na základě prostudování odborné literatury podrobněji rozebrány pojmy marketing a marketingový mix. Druhá, praktická část, představuje společnost Fitness centrum Podbaba, která je předmětem zkoumání. Tato část obsahuje analýzu současného marketingového mixu společnosti, která je provedena na základě získání primárních a sekundárních dat, a dotazníkové šetření zaměřeno na propagaci fitness center. V závěru práce je, na základě získaných dat, provedení vlastního průzkumu dotazníkovou metodou a porovnání dat, uveden návrh případného zlepšení marketingového mixu pro větší ovlivnění zákazníka a přilákání více nových zákazníků.
Marketingový mix Hotelu a restaurace Koníček
Říhová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat Hotel a restauraci Koníček, zjistit a popsat současný marketingový mix tohoto podniku. Na základě získaných informací zhodnotit situaci a navrhnout možná doporučení, kterými by podnik mohl zvýšit svoji konkurenceschopnost.
Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Voráček, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Cmunt, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce)
Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.