Název: Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Překlad názvu: Analysis of chosen Marketing Mix Tools in the ČPP
Autoři: Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Voráček, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Materiální prostředí; Mystery shopping; Pojistitel; Pojistné; Pojistné plnění; Pojistník; Produkt; Insurance benefit; Insurant; Marketing; Marketing Mix; Mystery shopping; Physical Evidence; Premium; Product; Promotion; Underwriter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16566


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet