Název:
Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Překlad názvu:
Analysis of chosen Marketing Mix Tools in the ČPP
Autoři:
Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Voráček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.This bachelor thesis deals with the application of marketing in the insurance industry. The thesis is divided into two parts -- theoretical part and practical part. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing and insurance sector. The theoretical knowledge is used to evaluate application of Marketing Mix Tools in the ČPP.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Materiální prostředí; Mystery shopping; Pojistitel; Pojistné; Pojistné plnění; Pojistník; Produkt; Insurance benefit; Insurant; Marketing; Marketing Mix; Mystery shopping; Physical Evidence; Premium; Product; Promotion; Underwriter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20596