Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikatelského modelu pro nové podnikání
Pospíšilová, Martina ; Milichovský, František (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je zpracování návrhu podnikatelského modelu pro nové podnikání na základě kritické analýzy. Pro tyto účely byl použit obchodní model Canvas. První část tvoří teoretická východiska práce, která obsahují základní pojmy spjaté s tématem a praktická část obsahuje analýzu současného stavu a vlastní návrh řešení.
Bussines Plan
Kovácsová, Lea ; Ing.Vladimír Netopil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bachelor´s thesis is worked as bussines plan for short action to large public. It deals with issues in securrity of project Healthy life style school, competition analysis, propose calculation, marketing and organizational plan. The main problem of thesis is to find out if this solution will be realisable.
Založení malého podniku - Medica Travel
Trčka, David ; Gryc, Milan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení společnosti Medica Travel s.r.o.. Předmětem podnikání této společnosti bude nabídka komplexních služeb v oblasti turismu a zprostředkování lékařského zákroku u vybraných zdravotnických zařízení. Na první část, která je složená z teoretických poznatků obsahující všechny podstatné skutečnosti, navazuje kapitola složená z primárního a sekundárního šetření. Dále následuje návrhová část podnikatelského plánu, kde zohledňuji poznatky z teoretické části a z výsledků primárního a sekundárního šetření.
Expanze na zahraniční trhy
Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu expanze na zahraniční trhy pro strojírenský podnik. V práci jsou obsažena teoretická východiska, analýza současné situace podniku a jeho okolí, dále analýza vybraných zahraničních trhů se zaměřením na rakouský trh. Poslední část je věnována návrhu a doporučení ke vstupu podniku na rakouský trh.
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
Podnikatelský záměr pro výrobu a prodej funkčního prádla
Bartoňková, Lucie ; Bříza, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této bakalářské práce je vypracovat podnikatelský záměr pro výrobu a prodej funkčního prádla. Práce obsahuje teoretická východiska zaměřená na tuto problematiku. V praktické části je provedena analýza současné situace na trhu, SLEPT analýza, SWOT analýza a návrh podnikatelského záměru.
Návrh podnikatelského záměru pro založení účetní firmy
Chvátalová, Michaela ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení účetní firmy. Návrh vychází z analýz trhu aplikovaných převážně pro Jihomoravský a Olomoucký kraj, ale zároveň i pro celou Českou republiku. Analýzy trhu zkoumají vnější a vnitřní faktory, které mají vliv na vznik firmy, působení firmy a hledání zákazníků. Získané znalosti z těchto analýz trhu jsou užity při samostatném návrhu podnikatelského plánu a jsou podklady při rozhodování. Firma se bude zaměřovat na osoby samostatně výdělečně činné a menší podniky. Těmto subjektům budou nabídnuty služby vedení účetnictví, vedení daňové evidence, výpočet mezd, zpracování daňových přiznání a poradenství.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Návrh marketingové strategie
Jánský, Radek ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem je souhrn silných slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Návrh samotné strategie je pak prezentován formou rozšířeného marketingového mixu. Důraz je kladen především na výrobkovou oblast. Jsou zmíněny technologické i organizační dopady zahájení výroby šroubovaného potrubí, svařovaného potrubí, spirálně vinutého potrubí a koncových desek. Dále jsou navrženy metody hledání úspor ve výrobním procesu, tržní zacílení a personální dopady. V závěru je naznačen časový harmonogram implementace navržené strategie, kontrola realizovatelnosti a zhodnocení očekávaných přínosů.
Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank
Nekuda, Jakub ; Karhanová, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Bakalářskou práci jsem zpracoval pro společnost GE Money Bank, a. s., která působí na českém trhu jako poskytovatel finančních služeb. Cílem práce je odhalení nedostatků používaných marketingových metod. Na základě analýzy a dotazníkového průzkumu obsahuje návrh na rozvoj marketingových aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.