Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití statistických metod pro analýzu cestovního ruchu na Jesenicku
Hořava, Zdeněk ; Stoličný‚, Peter (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je statistická analýza současného stavu cestovního ruchu na Jesenicku. Teoretická část popisuje jednotlivé statistické metody, dále pak rozebírá základní pojmy cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Praktická část je věnována analýze současného stavu rozvoje cestovního ruchu na Jesenicku. Analýza má tři hlavní části. První je analýza cestovního ruchu pomocí časových řad, např. přírodní podmínky, kulturní a historické památky, doprava nebo ubytování. Druhá polovina analytické části se týká statistického zpracování dat z dotazníku. Výsledky analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze turistické oblasti Jeseníky. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu na Jesenicku.
Komunikační mix hotelu
Řezníčková, Monika ; Kurowská, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu konkrétního hotelu. V teoretické části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, marketing cestovního ruchu a riziko. V analytické části je popsána aktuální situace v konkrétním hotelu, současný komunikační a marketingový mix, dále je zde obsažena analýza oborového a obecného okolí, marketingový výzkum, SWOT analýza a analýza rizik. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v hotelu a návrhy na analýzu rizik.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, Edita ; Drechsler, Radek (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury stávajících nákladů na komunikaci k budování pevnějšího vztahu se stávajícími klienty kanceláře a oslovení nových zákazníků.
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Lužová, Veronika ; Kokešová, Regina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí“ se zabývá úpravou stávajícího marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace, které zvýší cestovní ruch ve Slavkově u Brna a jeho okolí, a které přispějí k rozvoji podnikání. Pro vy-tvoření správného marketingového mixu je potřeba analyzovat současný stav cestovního ru-chu, konkurenci, poptávku a vypracovat SWOT analýzu. Po zhodnocení výsledků přejdeme k sestavení návrhu produktů, které přispějí ke zvýšení cestovního ruchu. V závěru práce je aplikován marketingový mix na jeden z nově navržených produktů.
Návrh marketingového řešení cestovní kanceláře
Foltýn, Jiří ; Ing. Jitka Machalová Ph.D., (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingu a jejím cílem je analýza marketingových aktivit cestovní kanceláře a návrh marketingového řešení, jenž usnadní společnosti získávání nových klientů.
Lokální gastronomie jako značka destinace na příkladu České republiky
Kunc, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Destinace v dnešní době bojují s nejrůznějšími výzvami, kdy jsou nuceny přicházet se zajímavými a inovativními komunikačními řešeními, které vedou k přilákání cestovatelů a budování celkové image. I v souvislosti s návratem oblasti cestovního ruchu do normálu po pandemii Covid-19 se jedná o obtížný úkol. Jednou z oblastí, kterou státy a regiony v komunikaci využívají, je místní gastronomie a nejinak je tomu u České republiky. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak ČR obecně pracuje s tématem lokální gastronomie, jak je vnímána aktivními cestovateli a kde leží její komunikační příležitosti v této oblasti. Teoretická část práce postupně mapuje fungování místních značek, následně popisuje segment cestovního ruchu a marketingu tohoto odvětví. Postupně poté přechází k tématu gastronomie v kontextu národní značky a mapuje také komunikaci České republiky a její dlouhodobou vizi. Výzkumná část práce následně zkoumá, zda a jak ČR pracuje s tématem gastronomie k přilákání turistů, zda je gastronomie důležitým rozhodovacím faktorem při cestování a jaké jsou příležitosti, které by země mohla v komunikaci využívat. Pro toto zkoumání byla zvolena kombinace metod, kdy byly vedeny polostrukturované rozhovory se zástupci státní agentury CzechTourism a zároveň bylo provedeno dotazníkové šetření, které se zaměřovalo...
Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti
Miketová, Daniela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. Nora Dolanská, MBA. Abstrakt Diplomová práce "Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti" mapuje způsob, jakým se společnost Letiště Praha staví k marketingové komunikaci za obsažené období. Jelikož je práce vázaná na veřejně dostupné prameny, popisuje obsáhleji komunikaci směřující k veřejnosti a komunikaci k partnerům mapuje jen do té míry, do jaké ji uvádějí veřejné zdroje; nemluvě o komunikaci k zaměstnancům společnosti, o které existuje opravdu velice málo informací. Práce se snaží vymezit cílové skupiny tak, jak je oslovují jednotlivé složky marketingové komunikace. Je třeba zdůraznit, že v současné době dochází k integraci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Proto od sebe nelze striktně oddělit reklamu a PR a obě složky jsou do sebe vzájemně provázané. Jednotlivé kampaně popsané v této práci nesou přívlastek komunikační a jsou kompilací jednotlivých nástrojů obracejících se na veřejnost, partnery a zaměstnance. Stejně tak často vznikají spoluprací mezi více agenturami. Zcela zásadní je pro Letiště Praha komunikace vlivu na životní prostředí a na...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.