Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarová podpora procesů prodeje ve strojírenské výrobě
Datínská, Soňa ; Grznár, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá softwarovou podporou procesů prodeje ve strojírenské firmě První brněnská strojírna Velká Bíteš, a.s., která je tradičním výrobcem vysokootáčkových strojů pro letectví a energetiku. V práci je v rámci detailní analýzy rozebrán zákaznický servis, ke kterému firma nevyužívá téměř žádný systém. Závěr práce obsahuje možný návrh optimalizace procesu z hlediska CRM systému.
Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, a jeho praktickým využitím na téma: Marketingový průzkum - případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka. Cíl této diplomové práce je na základě marketingového průzkumu zjistit výhodnost a návratnost investice do relaxačního centra Lhotka. Výsledky této práce by měly být cenné informace, které snad pomohou investorovi při výstavbě tohoto centra.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
JIRSOVÁ, Pavlína
Tato bakalářská práce je zaměřena na praktické využití marketingu ve vybrané firmě. Cílem práce je zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost. Pro výzkum byla použita primární data ve formě dotazníku, řízeného rozhovoru, osobního kontaktu a další formou komunikace. Dále byla využita sekundární data z propagačních prostředků firmy. Hlavním záměrem tohoto sběru dat bylo zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost, co o marketingu říkají a jakým způsobem ho realizují. Na základě získaných odpovědí z dotazníku a řízeného rozhovoru s pracovnicí personálního oddělení, která se nově zabývá marketingem ve firmě byly informace porovnány s odbornou literaturou. Na závěr práce byla provedena vyhodnocení marketingové činnosti a návrhy na zlepšení této činnosti ve vybrané firmě.
Marketingový informační systém a výzkum u vybraného podniku
MAŠKOVÁ, Irena
Tématem bakalářské práce je: Marketingový informační systém (MIS) a výzkum u vybraného podniku. Bakalářskou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je charakterizovat současný MIS Lázní Aurora, provést marketingový výzkum dle pokynů firmy a na základě získaných informací vyhodnotit stávající situaci, navrhnout řešení. Po provedení analýzy stávajícího MIS Lázní Aurora, jsem došla k závěru, že v současné době mají Lázně Aurora interní informační systém na vysoké úrovni. Firma má také kvalitní zpravodajský informační systém, avšak jsou tam určité rezervy. V marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora spatřuji nedostatky, neboť se firma svými výzkumy orientuje pouze na svou stávající či minulou klientelu. Z čehož plyne, že Aurora zatím vykonává pouze část kompletního marketingového výzkumného systému a jedná se tedy spíše o podporu prodeje či snahu o udržení zákazníka. V Lázních Aurora prozatím chybí marketingový systém na podporu rozhodování. Příčinu nedostatku MIS spatřuji v tom, že Aurora vzhledem k převyšující poptávce nad nabídkou nemá v současné době potřebu prohlubovat a používat kompletní MIS. Marketingový výzkum jsem prováděla podle pokynů vedení Lázní Aurora. Výzkum se týkal zjištění a porovnání cen vybraných relaxačních pobytů u konkurenčních subjektů. Výsledkem výzkumu je, že si Aurora v rámci zkoumaných produktů zvolených konkurentů udržovala pro rok 2006 střední cenovou hladinu. Myslím si, že by Lázně Aurora mohly ceny pobytů zvýšit, avšak jen za předpokladu, že by dokázaly vhodně využít svých příležitostí a zároveň nepodceňovat hrozby trhu lázeňství. K minimalizaci hrozeb by bylo dobré provádět mnohé další marketingové výzkumy zaměřené především na potřeby a přání nejen stávajících, ale i potencionálních hostů. Domnívám se, že v budoucnu bude pro Auroru sběr informací, získaných kvalitním marketingovým výzkumem a správně fungujícím MIS, nezbytný k udržení si své konkurenceschopnosti na trhu lázeňství.
Marketingové činnosti ve stavební firmě
BLAŽENCOVÁ, Diana
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
HORENSKÝ, Matej
Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.
Role marketingu ve firmě
BŘEZINOVÁ, Marcela
Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na marketingové poznatky. Praktická část má za cíl vyhodnotit výstupy z analýzy, týkající se marketingových činností v popisované firmě, prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Tato analytická technika sběru dat spočívá v získání prvotních informací od respondentů, a to na bázi přesně dodržených stanovených postupů, pořadí a znění otázek, kdy ve většině případů nejsou účastníkům rozhovoru nabízeny možné odpovědi. V souvislosti se samotným výzkumem bylo záměrem získání informací, zaměřených především na Marketingový informační systém firmy, jenž může představovat příležitost v podobě konkurenční výhody. Prozíravé firmy na základě včasných a spolehlivých informací ze systému svou nabídku efektivně cílí na potřeby a přání zákazníků, což přináší nejen zisk, ale i spokojenost zákazníků. Na základě zpracování a shrnutí poskytnutých údajů jsou vyhodnoceny hypotézy. Ze všech poznatků byly vytvořeny výsledky a doporučení směřující k optimalizaci marketingových aktivit vybrané firmy.
Význam informací pro marketingové řízení firmy
VOLÁROVÁ, Veronika
Předmětem této práce je význam informací pro marketingové řízení firmy. Cílem práce je zjistit a analyzovat informace významné pro marketingové řízení firmy, nejprve teoreticky, poté prakticky na konkrétním případu zvolené firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky z oblasti marketingu, informací, marketingového informačního systému, marketingového řízení. Dále blíže specifikuje oblast marketingového výzkumu, zabývá se metodami výzkumu. Pro účely praktické části byla vybrána společnost Makro Cash & Carry ČR. Praktická část je zaměřena na sestavení a analýzu marketingového informačního systému. Funkčnost tohoto systému je ověřena v rámci vlastního výzkumu. Závěr práce potvrzuje stanovené hypotézy.
Softwarová podpora procesů prodeje ve strojírenské výrobě
Datínská, Soňa ; Grznár, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá softwarovou podporou procesů prodeje ve strojírenské firmě První brněnská strojírna Velká Bíteš, a.s., která je tradičním výrobcem vysokootáčkových strojů pro letectví a energetiku. V práci je v rámci detailní analýzy rozebrán zákaznický servis, ke kterému firma nevyužívá téměř žádný systém. Závěr práce obsahuje možný návrh optimalizace procesu z hlediska CRM systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.