Název:
Role marketingu ve firmě
Překlad názvu:
The role of marketing in the company
Autoři:
BŘEZINOVÁ, Marcela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na marketingové poznatky. Praktická část má za cíl vyhodnotit výstupy z analýzy, týkající se marketingových činností v popisované firmě, prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Tato analytická technika sběru dat spočívá v získání prvotních informací od respondentů, a to na bázi přesně dodržených stanovených postupů, pořadí a znění otázek, kdy ve většině případů nejsou účastníkům rozhovoru nabízeny možné odpovědi. V souvislosti se samotným výzkumem bylo záměrem získání informací, zaměřených především na Marketingový informační systém firmy, jenž může představovat příležitost v podobě konkurenční výhody. Prozíravé firmy na základě včasných a spolehlivých informací ze systému svou nabídku efektivně cílí na potřeby a přání zákazníků, což přináší nejen zisk, ale i spokojenost zákazníků. Na základě zpracování a shrnutí poskytnutých údajů jsou vyhodnoceny hypotézy. Ze všech poznatků byly vytvořeny výsledky a doporučení směřující k optimalizaci marketingových aktivit vybrané firmy.The main goal of the bachelor thesis is the explaining of the marketing role in the contributory company Jihočeské divadlo of the city České Budějovice, regarding the management and decision making. The theoretical part is dedicated to the marketing knowledge. The practical part aims to evaluate the results of the research consider to the marketing activities in the firm by means of a structured interview. This analytical technique of data collection lies in the obtaining of the primary information from the respondents, based on exactly the established procedures with questions, where in most cases the respondents have not got any answers to choose. The interview was conducted with the head of the Bussines Department of the South Bohemian Theatre Věra Ernst. The resulting answers were the basis for the processing and evaluation of the twelve questions which were necessary incorporated into chapters for this work. In the connection of the research itself, the main intention was the obtaining of the information focused on the Marketing Information System of the investigated company which can present opportunity in the form of a competitive advantage. The provident companies target their offers at customers needs the using of timely, exact and reliable information from the system. It ensures a profit as well as the customer satisfaction. In the conclusion the findings including the hypotheses were analysed and evaluated and the recommendations, leading to optimization of the future firm activities were made.
Klíčová slova:
hypotézy; informace; Jihočeské divadlo; marketingový informační systém; role marketingu ve firmě; strukturovaný rozhovor; Hypotheses; Information; Marketing Information System; Structured Interview; the Role of the Marketing in the Company; the South Bohemian Theatre Citace: BŘEZINOVÁ, Marcela. Role marketingu ve firmě. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50040