Název: Role marketingu ve firmě
Překlad názvu: The role of marketing in the company
Autoři: BŘEZINOVÁ, Marcela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hypotézy; informace; Jihočeské divadlo; marketingový informační systém; role marketingu ve firmě; strukturovaný rozhovor; Hypotheses; Information; Marketing Information System; Structured Interview; the Role of the Marketing in the Company; the South Bohemian Theatre
Citace: BŘEZINOVÁ, Marcela. Role marketingu ve firmě. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50040

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376078


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet