Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pivovaru Svijany
Vostrý, Filip ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí znalosti marketingové teorie podrobně popsat marketingovou strategii Pivovaru Svijany, analyzovat její silné a slabé stránky a na základě těchto zjištění dále doporučit změny či novinky, které by pivovaru pomohly do budoucna. Práce obsahuje sekundární analýzy dotazníků, databáze MML-TGI a matici SWOT, na jejiž základě jsou jednotlivá doporučení vytvořena.
Lifestyle and consumer behavior in generation 30-50 years old.
Kunderová, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem vzdělání na nákupní chování jednotlivců. Pomocí kvalitativní metody focus group zkoumá vliv dosaženého vzdělání na nákupní rozhodnutí v polohách stravování a trávení volného času mezi respondenty ve věku 30-50 let. K analýze sekundárních dat jsou využity údaje agentury Medián z projektu MML-TGI. Na základě výstupu z provedeného výzkumu jsou následně vyvozeny marketingové důsledky a doporučení k jednotlivým zkoumaným vzdělanostním skupinám.
Marketing importance of women's body image
Kocková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tématem předkládané diplomové práce je "Marketingový význam body image žen". Cílem práce je zjistit a zhodnotit postoj žen k vnímání body image, a také jak vnímají zobrazování žen v televizních reklamách, posoudit toto vnímání se skutečným zobrazováním žen v reklamách. Následně vyslovit určité trendy v této oblasti a prezentovat marketingové doporučení zjištěné z těchto výsledků. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitolu tvoří přehled o současném stavu řešené problematiky, která poskytuje základ pro praktickou část. Druhou kapitolu tvoří metodika práce, ve které popisujeme použité metody práce. Zvláštní pozornost je věnována dotazníkového průzkumu a obsahové analýze. Poslední dvě kapitoly se zabývají výsledky práce. Ve třetí kapitole jsme zrealizovali marketingový průzkum vnímání body image žen a jeho vyhodnocení, také jsme zhodnotili hypotézy, které jsme si na začátku dotazníkového průzkumu stanovili. Poslední kapitola se zabývá samotním zobrazováním žen v televizních reklamách. Tuto analýzu jsme uskutečnili díky již zmiňované obsahové analýze. V této kapitole jsou v závěru vysloveny marketingové doporučení vycházející ze zjištění získaných z dotazníkového průzkumu, obsahové analýzy a z doplněných informací získaných z dat MML-TGI. Závěr práce zachycuje celkové shrnutí práce v nejhlavnějších bodech a dosažených výsledcích, a také zachycuje marketingové doporučení.
Marketing significance od male body image
Benová, Natália ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je analyzovat především kulturní faktory podmiňující dopad vnímání mužské postavy na spotřební chování, zhodnotit jejich významnost a promítnout je do návrhů na odpovídající orientaci spotřebního marketingu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí dle dílčích cílů. Teoretická část poskytuje hlavní informace o dané problematice a tvoří základ pro praktickou část. Kapitola Segmentační potenciál body image ukazuje na možnost využití body image při segmentaci trhu českých mužů. Dotazníkové šetření na primárních datech zobrazuje postoje mužů v oblasti body image. Obsahová analýza zkoumá zobrazování mužů na vybraných českých a slovenských televizních kanálech. Kapitoly jsou doplněny o analýzu sekundárních dat MML-TGI. Závěr práce, stejně jako i průběžná hodnocení, zachytává vyhodnocení analýz, jako i marketingová doporučení.
Marketingový význam body image
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na poli CSR - jednak v EU a konkrétněji pak v ČR. Poté diplomová práce ve stručnosti seznamuje s vybranými výzkumy, které se tématu dotýkají. Praktická část diplomové práce je založena na analýze dat agentury Median a směřuje k analýze vnímání myšlenek konceptu CSR. Doplňuje tak poznatky o postojích české společnosti k odpovědnému chování firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.