Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Petráková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá vnímáním změny strategie Lidlu spotřebiteli. V literárním přehledu jsou vysvětleny související pojmy a je zde popsán vývoj maloobchodního řetězce Lidl i jeho strategie. V empirické části byla využita data z dotazníkového šetření, která byla analyzována a podrobena testům nezávislosti a párovému testu. Výsledky byly následně sumarizovány a diskutovány v ekonomické rovině. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky práce a bylo zde prokázáno, že ke změně vnímání Lidlu spotřebiteli došlo.
Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.
Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Seidlová, Barbara ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení marketingové strategie a komunikace společnosti Lidl v České republice, identifikace klíčových faktorů vedoucí k nynější úspěšnosti a prosperitě této společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V první části práce se zabývám teoretickými základy marketingu a marketingovou a komunikační strategií. Ve druhé části jsem se zaměřila na současnou situaci na trhu maloobchodu a dále konkrétně na marketingovou strategii společnosti Lidl. Na základě zjištěných skutečností pak navrhnu možnosti zlepšení marketingové strategie.
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Slavíček, Tomáš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzování společnosti Lidl z hlediska marketigové strategie a také provozních záležitostí. Je využíváno především vlastního výzkumu, analýzy, analogických odvozenin a pozorování. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec specializující se na prodej jak potravin tak nepotravinové zboží. Práce je rozdělena na tři kapitoly, přičemž první z nich uvádí teoretická východiska nezbytná pro oblast retailu a je obohacena o některé praktické poznatky k ilustraci problematiky. Druhá kapitola se poté zaměřuje na zkoumání firmy Lidl a její marketingové a provozní přístupy. Jsou probrány metody a činnosti společnosti Lidl na poli firemní politiky (marketing nebo např. promoce náboru). V provozní části je čerpáno z řízeného rozhovoru s Martinou pečenou (10 let zkušeností na postu Manažerky prodejny v Dobříši). Třetí část se věnuje analýze dotazníkového šetření a vynáší závěry o efektivitě firmy Lidl. Je také stručně zmíněna plánovaná expanze řetězce do USA. Na základě zjistěných informací je zodpovězena otázka, kde stojí síla řetězce Lidl a jak tyto pozitiva přispěly k jeho pozici na trhu.
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Baráková, Alžběta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení obou společností, konkrétně na nabízený sortiment a poskytované služby. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou a následným porovnáním nákupní atmosféry vybraných prodejen. Obsahuje jak subjektivní posouzení, tak objektivní hodnocení zákazníků. Tato kapitola přináší také návrhy na odstranění nalezených nedostatků.
Finanční analýza obchodních řetězců Lidl ČR, v.o.s. a Kaufland ČR, v.o.s.
Zvoníčková, Kristýna ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Dvořáková, Lenka (oponent)
Diplomová práce na téma "Finanční analýza obchodních řetězců Kaufland Česká republika v.o.s. a Lidl Česká republika v.o.s." si klade za cíl zhodnotit finanční a majetkovou situaci obou společností za období 1. 3. 2008 -- 28. 2. 2013. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje metodickému výkladu finanční analýzy, druhá část je poté zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na vybrané společnosti. V závěru této práce jsou shrnuty výsledky provedené finanční analýzy.
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.
Analýza diskontního retailového trhu v Německu
Váchová, Radka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobné zmapování diskontního trhu v Německu a následná analýza nákupního chování zákazníka diskontních prodejen. Teoretická část je zaměřena na definici a teorii retailingu obecně, zmíněn je hospodářský vývoj Spolkové republiky Německo pro lepší pochopení ekonomického postavení státu v rámci světové ekonomiky. Praktická část analyzuje diskontní trh na základě dostupných sekundárních dat. Sledovány jsou jak ekonomické veličiny jednotlivých zástupců německých retailových diskontních firem, tak jejich pozice v rámci celkového maloobchodního trhu. Další praktickou částí je výzkum typologie diskontního zákazníka, který byl proveden na základě dotazníkového šetření.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Kholová, Pavla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách Penny Market a Lidl. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a speciálním akcím. Třetí kapitola je věnována terénnímu výzkumu, který byl proveden v jednotlivých provozovnách. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze. Další část kapitoly je zaměřena na sezónu a její vliv na nákupní atmosféru. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.