Název: Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Překlad názvu: Analysis of the company Lidl from the perspective of marketing strategy and day-to-day operations
Autoři: Slavíček, Tomáš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lidl; Maloobchod; Marketing; Provoz; Day to day operations; Lidl; Marketing; Retail

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69375

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359006


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet