Název:
Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Překlad názvu:
Marketing strategy of Lidl in the Czech republic
Autoři:
Seidlová, Barbara ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení marketingové strategie a komunikace společnosti Lidl v České republice, identifikace klíčových faktorů vedoucí k nynější úspěšnosti a prosperitě této společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V první části práce se zabývám teoretickými základy marketingu a marketingovou a komunikační strategií. Ve druhé části jsem se zaměřila na současnou situaci na trhu maloobchodu a dále konkrétně na marketingovou strategii společnosti Lidl. Na základě zjištěných skutečností pak navrhnu možnosti zlepšení marketingové strategie.The objective of the thesis is evalution marketing and communication strategy of Lidl in the Czech republic, identify key factors of success of this company and propose improvement of marketing strategy. In the first part, I explain the theory of marketing, marketing strategy and communication strategy. In the second part, I focused on current situation in the retail market and especifically on the marketing strategy of Lidl company. Based on facts, I propose the possibilities of improving the marketing strategy.
Klíčová slova:
komunikační strategie; Lidl; maloobchod; marketingová strategie; marketingový mix; communication strategy; Lidl; marketing mix; marketing strategy; retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71128