Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza značky MIXA v České republice
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.
Komparace procesu zavádění nových výrobků firmy L´Oréal a Henkel na zahraniční trhy
Vůjtěchová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimánková, Radka (oponent)
Diplomová práce popisuje, analyzuje a porovnává proces uvádění na trh produktů společnostmi Henkel ČR, spol. s.r.o. a L'Oréal Česká republika. V teoretické části je uveden životní cyklus výrobku, marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části jsou vyobrazeny rozdíly v nástrojích a postupech používaných oběma společnostmi při uvádění řad vlasových barev Syoss Oleo Intense a Garnier Olia. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti uvedení obou konkrétních řad na základě tržních dat a vlastního spotřebitelského průzkumu a následné doporučení ze závěrů vyplývající.
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Nejezchlebová, Tereza ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Mičáková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje srovnání výsledků ocenění označení L'Oréal Paris společnosti L'Oréal S.A. pomocí znaleckého ocenění a hodnot zveřejněných společnostmi Brand Finance a Inter Brand. Cílem práce je testování důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand a jako zástupců konzultanských společností věnujících se oceňování označení. V práci bude podrobněji srovnána metodika těchto společností s metodami pouţívanými ve znaleckém ocenění jak v teoretické, tak praktické rovině.. Testování důvěryhodnoti bude provedeno na konkrétním ocenění ochranné známky L'Oréal Paris. Ochranná známka bude podrobena strategické analýze a rešerši. Finanční zdraví vlastníka ochranné známky, společnosti L'Oréal SA, bude prověřeno pomocí finanční analýzy. V poslední části bude ochranná známka oceněna dle nejběţnějších metodik znaleckého ocenění. Výsledky ocenění budou na závěr srovnány s výsledky v hodnocení dle Brand Finance a Inter Brand.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Adaptace zaměstnanců v organizaci
Nováková, Iveta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na adaptaci nových zaměstnanců ve společnosti L'Oréal Česká republika s.r.o. Cílem je analyzovat adaptační proces, zhodnotit ho a předložit návrhy na zlepšení případných nedostatků. Pomocí navržených opatření by firma mohla svůj proces adaptace upravit a přispět tak ke zlepšení pracovního výkonu, stabilizaci fluktuace, či zvýšení spokojenosti zaměstnanců. K analýze bylo využito dotazníkového šetření.
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
Management of cash-flow in multinational corporation
Oravčík, Vladimír ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Donát, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je Řízení cash-flow v nadnárodní korporaci. Cílem této práce je přezkoumat řízení likvidity a cash-flow ve společnosti L'OREAL ČR. Práce je zaměřená na ukazatele likvidity. Je v ní rozanalyzovaný vývoj čistého pracovního kapitálu a jeho potřeby jako je vývoj výkazu cash-flow. Pomocí vývoje těchto ukazatelů a výkazů je zhodnocena situace podniku. V závěru se práce zaměřuje na řízení peněžních prostředků. Porovnává jejich řízení pomocí teoretických modelů a cash-poolingu.
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.