Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kupní chování spotřebitele
Janáčková, Lenka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikace podstatných faktorů ovlivňující kupní chování spotřebitele při pořizování produktu. Konkrétně se práce zaměřuje na kávu. Teoretická část je zpracována na základě analýzy odborné literatury obsahující informace o marketingovém řízení, vývoji marketingových koncepcí, marketingovém mixu, faktorech ovlivňující spotřebitele a kupním rozhodovacím procesu. Současně je prováděna syntéza poznatků metodou komparace od jednotlivých autorů. Údaje z teoretické části jsou základními prvky pro tvorbu vlastní části práce. Vlastní část se specifikuje na samotnou kávu a popisuje její základní charakteristiku. Základní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Dotazníku se zúčastnilo celkem 102 osob, z toho 89 respondentů pijí kávu. Závěr shrnuje získané poznatky o kupním chování spotřebitele na trhu s kávou společně s návrhy a doporučením budoucího vývoje.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Janáčková, Jitka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je posoudit vliv značky na kupní chování vybraného segmentu na trhu mobilních telefonů a navrhnout doporučení pro budování silné značky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s marketingovým řízením, marketingovým mixem, značkou, kupním chováním a kupním rozhodovacím procesem. Ve vlastní práci je charakterizován světový trh chytrých telefonů a následně největší společnosti působící na trhu. Tyto společnosti jsou následně analyzovány a komparovány na základě jejich marketingové strategie. Práce je završena dotazníkovým šetřením s cílem posoudit jednotlivé marketingové podněty a odhalit jednotlivé faktory, které jsou nejdůležitější pro spotřebitele vlastnící chytrý telefon a mezi nimi poměřit vliv značky. V závěru práce jsou shrnuty nejdůležitější zjištění a navrhnuta doporučení pro budování silné značky.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Analýza chování spotřebitele na regionálním trhu potravin
DOSTÁLOVÁ, Petra
Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. První část je zaměřena na teoretickou část, která obsahuje základní pojmy související s danou problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování a preference spotřebitelů na regionálním trhu potravin pomocí dotazníkového šetření. S cílem zjistit preference spotřebitelů a spontánní znalost. V závěru a diskusi jsou shrnuta zjištěná fakta a uvedeny případné návrhy a změny.
Analýza trhu mobilních vzdělávacích aplikací zaměřených na děti předškolního věku
Blahušová, Anežka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Márai, Matouš (oponent)
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu mobilních aplikací se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku. Úvodní část práce se zabývá aplikačním ekosystémem, kupním rozhodovacím procesem a marketingem mobilních aplikací v teoretické rovině, následující kapitoly jsou poté zaměřeny na vlastní výzkum. Cílem práce je zhodnotit situaci na trhu aplikací ve světě a v České republice se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti a zároveň odhalit, jaký mají rodiče dětí ve věku do 6 let vztah ke stahování dětských aplikací ve smyslu projevů kupního chování, postoje ke stahování aplikací, způsobu výběru aplikací a užívání aplikací. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných poznatků a návrh možných opatření vyplývajících z provedeného výzkumu.
Reputační systémy - vliv na rozhodování zákazníka
Štěpánek, Matěj ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem reputačních systému na rozhodování zákazníka. Hlavním cílem je zjistit, zdali reputační systémy ovlivňují spotřebitele. Cíle bylo dosáhnuto pomocí dotazníkového šetření u předem vybrané skupiny respondentů a jeho následného vyhodnocení. Výsledkem práce je prezentace výsledků analýzy vlivu reputačních systému na rozhodování zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou popsány a zpracovány pojmy důležité pro dotazníkové šetření. Konkrétně to jsou pojmy: reputace, reputační systémy, reputační weby, spotřebitelské chování a kupní rozhodovací proces. Dále jsou charakterizovány typy online spotřebitelů, které jsou také použity v šetření. V druhé části jsou prezentovány výsledky analýzy dat, získaných z dotazníkového šetření.
Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů
Pinková, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Wenig, Julius (oponent)
Cílem této bakalářské práce je specifikace kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu energetických nápojů a analýza jeho jednotlivých fází včetně zachycení vlivů, jež na něj působí. Snahou je také zjistit, jak je značka Red Bull vnímána spotřebiteli v České republice, a v souvislosti se získanými zjištěními navrhnout marketingová doporučení. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a na část praktickou. První oddíl obeznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a s kupním rozhodovacím procesem. Druhý oddíl popisuje metody marketingového výzkumu, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se v první řadě zabývá charakteristikou českého trhu energetických nápojů a následně představuje společnost RED BULL Česká republika s.r.o. se zaměřením na její marketingový mix. Analytická část bakalářské práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupy jsou podpořeny sekundárními daty z databáze MML-TGI. Závěr práce shrnuje výsledná zjištění a předkládá společnosti RED BULL Česká republika s.r.o. marketingová doporučení.
Faktory ovlivňující spotřební chování obyvatelstva a případné interakce mezi nimi
Suchá, Jana ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje působení nejrůznějších faktorů na spotřební chování obyvatelstva a jejich následné projevy v kupním procesu rozhodování spotřebitele. První část této práce je věnována obecným pojmům spotřebního chování, za kterými pak následuje rozbor kulturních, sociologických, psychologických a také ekonomických vlivů. V každé kapitole je pak popsáno, jak konkrétně tyto faktory mohou ovlivnit samotné spotřebitele. Za teoretickou částí následuje část praktická, v níž bylo na základě teoretických znalostí stanoveno osm hypotéz. Za účelem zkoumání a sběru potřebných dat byl sestaven dotazník, jehož první část analyzuje jisté projevy spotřebního chování, ta druhá pak analyzuje faktory, které ovlivňují výši úvěru, kterou jsem si zvolila jako jeden z projevů spotřebního chování. Tři stanovené hypotézy se nepotvrdily, naopak zbývajících pět hypotéz se potvrdilo. Pomocí regresní analýzy bylo dokázáno, že faktory, které nejvíce ovlivňují výši úvěru spotřebitele, jsou výše mzdy, účel půjčky, rodinný stav a věk.
Spotřební chování mladých žen na trhu kadeřnických služeb
Hřibalová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vadászová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním mladých žen na trhu kadeřnických služeb. Zaměřuje se na motivaci k nákupu této služby, vnímaná rizika spojená se tímto typem služby a určení faktorů ovlivňujících volbu kadeřnického salonu. Zkoumá také spokojenost cílové skupiny s kadeřnickými službami. První část práce uvádí specifika marketingu služeb a specifika spotřebního chování v kontextu služeb. Na tuto část navazuje kapitola shrnující výsledky výzkumů na dané téma ze sekundárních zdrojů. Praktická část práce je uvedena kapitolou věnovanou uskutečněným individuálním rozhovorů. Na základě sekundárních dat a provedených rozhovorů jsou stanoveny hypotézy, které jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny v dotazníkovém šetření. Poslední část práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření a na jejich základě formuluje doporučení určené primárně kadeřníkům a kadeřnickým salonů.
Kupní chování na trhu rezidenčních nemovitostí
Libánský, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem této diplomové práce je chováním spotřebitelů na trhu rezidenčních nemovitostí v České republice se zaměřením na specifika hlavního města. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu odhalit obvyklé chování a problémy zákazníků při nákupu nemovitostí v Praze a zhodnotit kupní chování mladé populace se zaměřením na vysokoškolské studenty. Dílčím cílem je pak identifikace profilu spotřebitelů na trhu nemovitostí v České republice a deskripce subjektů na českém realitním trhu. Provedený výzkum je založen jak na kvalitativní metodě hloubkových rozhovorů, tak na kvantitativních dotazníkových šetřeních, čímž poskytuje pohled na problematiku realitního trhu z různých úhlů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.