Název: Reputační systémy - vliv na rozhodování zákazníka
Překlad názvu: Reputation systems - impact on customer's decisions
Autoři: Štěpánek, Matěj ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; reputace; reputační systém; typy online spotřebitelů; reputation; reputation system; the consumer decision making proces; types of online consumers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48649

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202146


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet