Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání objemu a intenzity pohybové aktivity dětí předškolního věku participující v organizované a neorganizované pohybové aktivitě
Jahodová, Klára ; Chrudimský, Jan (vedoucí práce) ; Šteffl, Michal (oponent)
Název: Porovnání objemu a intenzity pohybové aktivity dětí předškolního věku participující v organizované a neorganizované pohybové aktivitě Cíle: Cílem práce je porovnat objem a intenzitu míry pohybové aktivity pěti až šestiletých dětí, které navštěvují gymnastickou přípravku a dětí, které se věnují pouze volnočasovým pohybovým aktivitám. Metody: Jedná se o teoreticko-empirickou práci, ve které byly realizovány dvě měření jednorázového sběru u souboru 34 dívek ve věku pěti až šesti let, rozdělených do dvou skupin (MŠ a GYM) dle participace v organizované nebo volnočasové pohybové aktivitě. Pro monitoring pohybové aktivity byly použity akcelerometrické přístroje (Actigraph GT9X) a formulář týdenní pohybové aktivity. Pro analýzu a vyhodnocení dat byly využity statistické metody: Shapiro-Wilkův test, Mann-Whitneyho U-test, dvouvýběrový t-test, Chí-kvadrát test a metody popisné statistiky. Výsledky: Výsledky Mann-Whitneyho U-testu i dvouvýběrového t-testu provedeného pro stanovení rozdílu objemu pohybové aktivity ve všech hladinách intenzity u sledovaných skupin MŠ a GYM ukazují, že statisticky významné rozdíly (α = 0,05) jsou v případech celkového objemu pohybové aktivity za týden ve všech hladinách intenzity a v hladině nízké intenzity. V jednotlivých dnech je statisticky významný rozdíl ve všech...
Dopravní studie na území města Boskovice
Vidourková, Kristýna ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení dopravních pohybů na území města Boskovice. Hlavním úkolem mé diplomové práce je analýza stávajícího stavu parkování ve městě Boskovice a návrh zlepšení statické dopravy. Dalším z úkolů je měření dopravně inženýrských dat. Pro průzkum a vyhodnocení dat bylo vybráno 6 lokalit. Důležitou součást diplomové práce také tvoří směrový průzkum dopravy pro vyhodnocení tranzitní a zdrojové dopravy.
Vybrané způsoby zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru
Černoch, Adam ; Valentová, Veronika (oponent) ; Frič, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je najít vhodná opatření, která povedou ke zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru a tím ke snížení nehodovosti v dané lokalitě. V teoretické části jsou popsány dopravní průzkumy, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou v práci zmíněny detektory sloužící k automatizovanému provádění dopravních průzkumů. Teoretická část také popisuje metody, kterými lze vybranou lokalitu analyzovat a poté navrhnout ideální úpravu. Ke konci dává přehled jednotlivých opatření. V praktické části jsou pak jednotlivé metodiky použity pro analýzu vybraných křižovatek. V první řadě byla provedena analýza vysledovaných konfliktních situací včetně zhotovení konfliktního digramu, na základě kterého bylo navrhnuto opatření. Poté byla provedena analýza dopravních nehod. Opět byl výsledkem návrh možných opatření. Hlavním cílem pak bylo porovnání a zhodnoceni obou metodik a návrh postupu opatření pro zlepšení orientace řidiče ve vybrané lokalitě.
Termoakustické měření výkonu ultrazvuku
Vysoudil, Ladislav ; Čížek, Martin (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Zadáním této práce je navrhnout konstrukční řešení termoakustického snímače a experimentálně ověřit jeho funkci pro testování intenzity ultrazvuku diagnostických systémů. Dále pak změřené výsledky porovnat s měřením pomocí hydrofonu v ultrazvukové měřicí vaně. Úvodní část práce je zaměřena na popis funkce snímačů a jejich konstrukci včetně popisu funkce a konstrukce hydrofonu. Zbytek práce se zabývá samotným návrhem termoakustického senzoru, měřením se senzorem a hydrofonem a vyhodnocením výsledků měření. Záměrem práce je ověřit funkci navrženého termoakustického senzoru pomocí srovnávacího měření s hydrofonem.
Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu
Sailer, Zbyněk ; Juránek, Roman (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních dat a nový způsob tvorby HDR obrazu - takzvané přímé generování.
Návrh křižovatky ulic Palackého a Krátká v Holešově
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je zpracování studie úpravy stykové křižovatky silnic II/432 a II/438 ve městě Holešov. Řešená křižovatka se nachází v západní části města Holešov, jenž se nachází 20 kilometrů severně od krajského města Zlín. Křižovatka v současném stavu není správně řešena, především z důvodu bezpečnosti při napojování těžkých nákladních vozidel z vedlejší ulice Krátká směrem do centra města Holešov. A dále se tvoří fronty dosahující až železničního přejezdu, čímž vzniká další dopravní riziko. Ze tří navržených variant byla vybrána ta, která nejlépe splňuje požadavky pro zvýšení plynulosti průjezdu křižovatkou a tím zvyšuje celkovou bezpečnost v křižovatce. A dále by vyhovovala požadavkům na zvýšení kapacity a dále by splnila úroveň kvality ať už na hlavní, nebo vedlejší komunikaci.
MĚSTSKÝ DŮM NA NÁBŘEŽÍ V PŘEROVĚ
Zdražilová, Jana ; Joura, Ivo (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Jedná se o polyfunkční městský dům ve městě Přerově na nároží ulic Brabansko a Malá Dlážka. Nachází se na nábřeží a z pozemku je nádherný výhled na historické centrum. Mým záměrem bylo postavit dům, který bude respektovat okolí, jak výškově, tak i vzhledově. Zvolila jsem rozdělení do jednoduchých 3 hmot. Nároží zvýrazňuje arkýř, hmota, kde budou byty a hmota, kde budou kanceláře. Fasáda kanceláří bude oddělena i barevně ( kanceláře šedá, byty zelená). Na fasádu jsem použila systém Cetris, což vytváří zajímavý rast a desky mají výborné vlastnosti.
Hodnocení maskování harmonických složek v mixtuře
Kovanda, Jindřich ; Indrák, Michal (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce zpracovává návrh a tvorbu poslechového testu, ve kterém jeho respondenti nastavovali určitou harmonickou složku do mixtury tónu složeného z až 16 harmonických složek. Respondenti nastavovali intenzitu harmonické složky do hraniční polohy tak, aby harmonická složka nebyla maskována ostatními harmonickými složkami a vystoupila z mixtury. Takto nastavovali respondenti harmonické složky od 1. do 16. vždy v různých typech spektra, výšky tónu a jeho intenzity. Na základě odpovědí byly nalezeny vztahy určující, jak se mění vnímání maskování harmonických složek s jejich pořadím ve spektru.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.
Matematické modelování síťového provozu služby WWW
Papšík, Lukáš ; Růčka, Lukáš (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo prakticky využít získané teoretické znalosti ze semestrální práce. Náplní práce bylo analyzovat dlouhodobý provoz z důrazem na získání potřebných parametrů pro vybrané modely. Pro analýzu sítě bylo použito dvou programu, které získaly potřebné parametry. Jak zachycená data upravit, aby bylo možné je použít v programech, je popsáno v práci. V práci se zaměřuji na dva vybrané modely, na model Stochastický a Markovsky-modulovaný Poissonovský. Každý z těchto modelů potřebuje jiné parametry. Ty byly získané ze zachyceného provozu. Dále byl modelovaný provoz porovnán s reálným. Bylo zjištěno, že ani jeden z modelů není schopen dostatečně přesně modelovat chování sítě, pokud přijde shluk paketů. Pokud však provoz vykazoval lineární charakter, modely byly schopné tento provoz modelovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.