Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Ševčíková, Kateřina
Předložená bakalářská práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro možné referendum o přijetí eura v České republice. Bakalářská práce vychází ze zkušeností ze Slovenska a Estonska, kde euro již přijali. Bakalářská práce se také zaměřuje na průběh komunikační kampaně před irským referendem o Lisabon-ské smlouvě a Brexitu. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační kampaň a její rozpočet.
Zavedení společné evropské měny na Slovensku - vládní komunikační kampaň
Vopěnková, Pavlína ; Vykoukal, Jiří (vedoucí práce) ; Irmanová, Eva (oponent)
Bakalářská práce s názvem Zavedení společné evropské měny na Slovensku - vládní komunikační kampaň se zabývá formou politické komunikace vlády Slovenské republiky v čele s premiérem Robertem Ficem směrem k občanům - v souvislosti se zavedením eura k 1. 1. 2009. Práce popisuje a hodnotí jednotlivé nástroje a komunikační aktivity použité PR agenturou v rámci vládní komunikační kampaně, a její následné zacílení na jednotlivé cílové skupiny. Informační kampaň probíhala od počátku roku 2008, přičemž hlavní pozornost je věnována nejintenzivnější části kampaně v druhé polovině roku 2008. Informační kampaň byla již od počátku realizace konfrontována s kritickými hlasy z řad opozice, kterým byl dáván ve slovenských denících, již tradičně sympatizujícími s pravicovými stranami politického spektra, velký prostor. Cílem bakalářské práce je pomocí výsledků pravidelných výzkumů veřejného mínění Slovenského statistického úřadu zhodnotit efektivnost informační kampaně - zda byla komunikační strategie slovenské vlády zvolena vhodně, a zda se podařilo obyvatele státu dostatečně kvalitně informovat o přechodu na euro a vymýtit tak obavy, které byly se změnou měny úzce svázány.
Informační kampaň vlády ČR "Proti raketám"
Dvořák, Marek ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Šonka, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační kampaní vlády České republiky (ČR) v souvislosti s možnou účastí České republiky v programu protiraketové obrany Spojených států amerických (USA), která byla realizována vládou ČR v návaznosti na oficiální žádost USA ze dne 19. ledna 2007, resp. odpověď ČR na tuto žádost ze dne 28. března 2007. Tehdejší vládní informační kampaň byla od vzniku samostatné České republiky v pořadí třetí kampaní, která se v nějaké míře dotýkala otázky suverenity ČR, resp. postavením České republiky v mezinárodním systému; předchozí kampaně se týkaly vstupu České republiky do Evropské unie a Severoatlantické aliance. Cílem práce je vysledovat způsob, resp. specifika komunikace vlády ČR o této problematice směrem k české veřejnosti. Pomocí metod kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy práce zkoumá konkrétní komunikační materiály zejména z hlediska jejich obsahu a doplňkově se věnuje i formálním znakům. Vládní informační kampaň o radaru, resp. problematice protiraketové obrany lze časově vymezit 25. květnem 2007 a 31. březnem 2008, kdy ve funkci působil vládní zmocněnec, resp. vládní koordinátor pro komunikaci programu protiraketové obrany Tomáš Klvaňa. Autor práce se soustředí na tu část kampaně, která byla realizována ve spolupráci s agenturou AMI Communications. Závěr práce...
Vládní kampaň pro americký radar
Lokajíček, Jan ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály, které byly k propagaci radaru použity. Na závěr je v práci rozebrána kampaň z hlediska marketingového mixu a popsány také sociologické výzkumy společně s interpretací, které události mohly způsobit pohyb veřejného mínění v otázce radaru. Hlavním cílem práce je analyzovat kampaň z hlediska politického marketingu a určit jaké faktory ovlivnily její neúspěch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.