Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka destinace jako součást destinační image
BOROVIČKOVÁ, Jitka
Diplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky, ale je zde uvedena i charakteristika industriálního a paměťového turismu. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je ukázat povědomí návštěvníku o současné značce města Plzně a jak celkově destinaci vnímají.
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštěvníka k destinácii
Králiková, Andrea
Předmětem diplomové práce je identifikace vlivu image destinace cestovního ruchu na loajalitu návštěvníka. Cílem je zhodnocení vlivu jednotlivých faktorů na post nákupní chování návštěvníka destinace. V teoretické části je zpracována problematika cestovního ruchu zaměřena především na image destinace a na loajalitu a spokojenost návštěvníka. V praktické části je analyzována situace současného stavu. Součástí praktické části je i statistické vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření a analýza image destinace, přičemž součástí analýzy je porovnání vnímání image destinace mezi obyvateli České republiky a obyvateli Spojených států amerických.
Image vybrané destinace
ROZTOČIL, Jiří
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.
Image vybrané destinace
HOZOVÁ, Petra
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.
Analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu
KAŠTYLOVÁ, Klára
Náplní bakalářské práce je analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu se zaměřením na jižní Čechy. Cílem práce je analýza současného stavu spolupráce subjektů cestovního ruchu a její provázání na jednotlivé struktury. Práce se zaměřuje na podrobný popis, vymezení regionu a rozbor činnosti organizace cestovního ruchu, kterou má v oblasti na starost krajem zřizovaná organizace Jihočeská centrála cestovního ruchu. Dále se práce zaměřuje na představení jednotlivých turistických oblastí a charakteristiku potenciálu daného regionu. Úroveň spolupráce zapojených subjektů je analyzována hlavně za pomoci dotazníkového šetření v rámci řízených rozhovorů s manažery turistických oblastí a pracovníků centrály. Výsledkem práce je identifikace nedostatků a bariér ve spolupráci a identifikace dobrých příkladů s možností rozvoje spolupráce. Zjištěné závěry budou zajímavým podkladem při řízení činnosti a vhodným materiálem k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v jižních Čechách.
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Image vybrané destinace
Khristoforova, Natalia ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Image destinace má velký význam v procesu rozhodování při výběru turistické destinace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k image, možnostem hodnocení a měření image destinace. Cílem práce je na základě existujících poznatků a modelů změřit image výbrané turistické destinace Republiky Sacha (Jakutsko).
Destinační marketing krajů ČR
Krütznerová, Sandra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický základ pro danou problematiku a zabývá se samotným pojmem "destinační marketing", dále marketingovým a komunikačním mixem regionu, věnuje se významu marketingové strategie a také značce a image regionu. Hlavní část diplomové práce tvoří zhodnocení a porovnání realizace destinačního marketingu ve Středočeském, Plzeňském a Libereckém kraji. Nejdříve jsou analyzovány strategické dokumenty jednotlivých krajů zaměřené na marketing, následně je řešena skutečná realizace destinačního marketingu na základě vlastního šetření, pozornost je také věnována způsobům propagace jednotlivých krajů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.