Název: Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Překlad názvu: Contemporary Art as a Tool of Art Marketing of the City of Prague
Autoři: Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; image destinace; kultura; kulturní cestovní ruch; kulturní destinace; Praha; současné umění; art marketing; contemporary art; cultural destination; cultural tourism; culture; image of a destination; Prague

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36988

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet