Název:
Značka destinace jako součást destinační image
Překlad názvu:
Brand of the Destination as a part of the Destination Image
Autoři:
BOROVIČKOVÁ, Jitka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky, ale je zde uvedena i charakteristika industriálního a paměťového turismu. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je ukázat povědomí návštěvníku o současné značce města Plzně a jak celkově destinaci vnímají. The diploma thesis is focused on how the city of Pilsen is perceived as a tourist destination and how the city brand is written in the minds of visitors. This work also specifically focuses on industrial and remembrance tourism, which is currently focused on the Tourism Strategy of the city of Pilsen. The introductory part defines the main concepts related to the definition and meaning of the brand, building the image of the brand, but there is also a description of industrial and remembrance tourism. The practical part of the work is based on a questionnaire survey. The main goal is to show the visitor's awareness of the current brand of the city of Pilsen and how they generally perceive the destination.
Klíčová slova:
branding destinace; image destinace; industriální turismus; město Plzeň; paměťový turismus; pozice značky; značka destinace; brand of the destination; brand position; branding of the destination; City of Pilsen; image of the destination; industrial tourism; remembrance tourism Citace: BOROVIČKOVÁ, Jitka. Značka destinace jako součást destinační image. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56963