Název: Značka destinace jako součást destinační image
Překlad názvu: Brand of the Destination as a part of the Destination Image
Autoři: BOROVIČKOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding destinace; image destinace; industriální turismus; město Plzeň; paměťový turismus; pozice značky; značka destinace; brand of the destination; brand position; branding of the destination; City of Pilsen; image of the destination; industrial tourism; remembrance tourism
Citace: BOROVIČKOVÁ, Jitka. Značka destinace jako součást destinační image. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514471


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet